Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Niemce

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Główny Księgowy

Jednostka ogłaszająca
Żłobek Gminny "Bajkowa Kraina" w Niemcach
Data ogłoszenia
2023-11-10
Termin składania dokumentów
2023-11-24
Wymagane wykształcenie

wyższe kierunkowe; średnie

Wymagania związane ze stanowiskiem
  1. Wymagania niezbędne:

Kandydatem na stanowisko Głównego Księgowego może być osoba, która zgodnie z art. 54 ust.2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych ( Dz. U. z 2021r. poz. 305, 1236, 1535):

  1. Posiada obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolny, Handlu (EFTA) – strony umowy o Europejskim Obszarze gospodarczym oraz posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego.
  2. Posiada zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
  3. Nie był/a prawomocnie skazana za przestępstwa; przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe.
  4. Spełnia jeden z poniższych warunków:

       -  ukończył/a ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia  
          zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia
          podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,

  -  ukończył/a średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co
                  najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,

  -  jest wpisany/a do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,

  -  posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg 
              rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego
              prowadzenia ksiąg rachunkowych wydane na podstawie odrębnych przepisów.

 

 

 

 

 

 

 

  1. Wymagania dodatkowe:

 

  1. doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w księgowości w jednostce budżetowej lub żłobku
  2. znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych,
  3. znajomość przepisów płacowych, ZUS, kodeksu pracy
  4. znajomość przepisów o zamówieniach publicznych
  5. znajomość obsługi komputera w zakresie programów księgowych,
  6. umiejętność stosowania obowiązujących przepisów prawa, formularzy, procedur oraz znajomość prowadzenia odpowiedniej dokumentacji na stanowisku pracy,
  7. sumienność, sprawność, bezstronność, dobre planowanie i organizowanie pracy, odpowiednia postawa etyczna i komunikatywność,
  8. umiejętność analitycznego myślenia i radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych,
  9. umiejętność interpretacji i stosowania w praktyce przepisów prawnych dotyczących zajmowanego stanowiska,
  10. zdolność efektywnego podnoszenia kwalifikacji,
  11. praktyczna znajomość zagadnień księgowych i podatkowych,
  12. ugruntowana wiedza z zakresu rachunkowości, finansów i rozliczeń podatkowych,
  13. Znajomość przepisów z zakresu:

- Ustawy o finansach publicznych,

- Ustawy o podatku VAT,

- Kodeks cywilny,

- Ustawy o samorządzie gminnym,

- Ustawy o pracownikach samorządowych,

- Kodeks Postępowania Administracyjnego,

- Ustawy o zamówieniach publicznych,

- Ustawy o opiece nad dziećmi do lat 3.

 

Zakres obowiązków
  1. Prowadzenie rachunkowości Żłobka Gminnego „Bajkowa Kraina” w Niemcach, zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami polegającymi na zorganizowaniu sporządzania, przyjmowania, obiegu, archiwizowania  i kontrolowania dokumentów w sposób zapewniający właściwy przebieg operacji gospodarczych ochronę mienia będącego w posiadaniu jednostki, sporządzaniu kalkulacji wynikowych kosztów wykonanych zadań oraz sprawozdawczości finansowej,
  2. Bieżące i prawidłowe prowadzenie księgowości, terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych,
  3. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad wykonywania budżet,
  4. Przestrzeganie zasad rozliczeń pieniężnych,
  5. Prowadzenie spraw pracowniczych, socjalnych i płacowych
  6. Terminowe sporządzanie spraw budżetowych oraz innych związanych z realizacją zadań jednostki
  7. Przestrzeganie ustawy o finansach publicznych oraz dyscypliny budżetowej
  8. Właściwe wykorzystanie sprzętu informatycznego, wnioskowanie w zakresie nowych programów,
  9. Dokonywanie wstępnej, bieżącej i następnej kontroli funkcjonalnej w zakresie powierzonych obowiązków, kontroli operacji  gospodarczych stanowiących przedmiot księgowań,
  10. Opracowywanie planów finansowych rocznych oraz nadzór nad jego realizacją
  11. Nadzór na prawidłową sprawozdawczością i terminem ich wykonania
  12. Opracowywanie projektów przepisów wydawanych przez Dyrektora dotyczących prowadzenia rachunkowości, a w szczególności: Zakładowego Planu Kont, obiegu dokumentów, zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji.
Wymagane dokumenty
  1. List motywacyjny;
  2. Życiorys (curriculum vitae);
  3. Kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  4. Kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie;
  5. Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  6. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych;
  7. Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  8. Oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  9. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy tj. świadectwa pracy, a w przypadku trwającego zatrudnienia zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia;
  10. Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku;
  11. Kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności tj. certyfikaty, zaświadczenia, referencje itp. (jeżeli kandydat je posiada).
Warunki pracy
  1. praca przy komputerze,
  2. praca w godzinach: poniedziałek – piątek 7:30 – 15:30,
  3. zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pół etatu – 20 godz tygodniowo,

 

Miejsce składania dokumentów
  1. osobiście: Żłobek Gminny „Bajkowa Kraina” w Niemcach ul. Lubelska 182, 21-025 Niemce.
  2. drogą pocztową na adres: Żłobek Gminny „Bajkowa Kraina” w Niemcach ul. Lubelska 182, 21-025 Niemce. W przypadku przesyłania oferty listem poleconym liczy się data doręczenia przesyłki do Żłobka Gminnego „Bajkowa Kraina” w Niemcach;

 

Uwagi

Dokumenty, które wpłyną do  Żłobka Gminnego „Bajkowa Kraina” w Niemcach po upływie  wyżej określonego terminie nie będą rozpatrywane.

 

 

Składane dokumenty (list motywacyjny i CV) winny być opatrzone podpisaną klauzulą:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych wykraczających poza zakres danych wynikających z art. 221 § 1 kodeksu pracy przez Żłobek Gminny „Bajkowa Kraina” w Niemcach, ul. Lubelska 182, 21-025 Niemce zawartych w liście motywacyjnym, CV i załączonych do nich dokumentach w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy. Dane osobowe podaję dobrowolnie i oświadczam, że zapoznałem/łam się z treścią klauzuli informacyjnej zgodnie z art. 13  Rozporządzania Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE,w o prawie do cofnięcia zgody.

 

Termin składania dokumentów: 24-11-2023, godz. 15:00

 

 

Załączniki:

 

  • Kwestionariusz osobowy

 

 

Postępowanie związane z  naborem przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana zarządzeniem Dyrektora Żłobka Gminnego „Bajkowa Kraina” w Niemcach.

Konkurs przeprowadza się w dwóch etapach, na które składają się:

  1. Analiza wstępna dokumentów aplikacyjnych i ustalenie listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze; oferty niekompletne i niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu zostaną odrzucone;
  2. Ocena wyłonionych w I etapie kandydatów poprzez rozmowę kwalifikacyjną.

 

Komisja Rekrutacyjna dokona otwarcia i analizy formalnej wszystkich złożonych ofert niezwłocznie po terminie ustalonym na ich złożenie.

O wynikach analizy formalnej ofert oraz o terminie rozmowy kwalifikacyjnej dla kandydatów spełniających wymagania formalne, kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.

 

W toku naboru komisja wyłania nie więcej niż 5 najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, których przedstawia kierownikowi jednostki celem zatrudnienia wybranego kandydata.

Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wynikach naboru będzie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Niemce (www.ugniemce.bip.lubelskie.pl) .

Wybrany kandydat przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć informacje z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Z kandydatem wyłonionym w drodze naboru po umowie o pracę na czas określony, jeżeli nie będzie zastrzeżeń do wykonywanej pracy będzie zawarta umowa na czas nieokreślony.

W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, umowę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy.

W czasie  trwania umowy organizuje się służbę przygotowawczą kończącą się egzaminem, którego pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.

 

Dyrektor Żłobka Gminnego „Bajkowa Kraina" w Niemcach  zastrzega sobie prawo odwołania naboru, przedłużenia terminu składania ofert pracy lub zmiany terminu i miejsca otwarcia ofert. Dyrektor Żłobka Gminnego „Bajkowa Kraina” w Niemcach może również nie dokonać wyboru żadnego z kandydatów ze względu na niezadowalający stopień spełnienia wymagań stawianych kandydatom.

Klauzula informacyjna: zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679  z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(ogólne rozporządzenie o ochronie danych)  informuję, że:

 

  1. Administratorem danych kandydata na stanowisko zawarte w ogłoszeniu będzie Żłobek Gminny „Bajkowa Kraina” w Niemcach, mający siedzibę w Niemcach (21-025) przy ul. Lubelskiej 182, adres e-mail: zlobek@niemce.pl
  2. Z inspektorem Ochrony danych kandydat może skontaktować się drogą elektroniczną; iod_zlobek@niemce.pl lub pisemnie na adres Administratora danych.
  3. Dane kandydata będą przetwarzane wyłącznie w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy na podstawie art. 22¹ Kodeksu pracy oraz art. 11 i n. ustawy o pracownikach samorządowych w zw. z art.6 ust. 1 lit. a RODO.
  4. Dane kandydata mogą zostać przekazane organom władzy publicznej oraz podmiotom przetwarzającym, którym Żłobek Gminny „Bajkowa Kraina” w Niemcach zleci wykonywanie czynności przetwarzania danych.
  5. Twoje dane będą przechowywane przez 5 lat zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
  6. Podane przez kandydata dane osobowe nie będą wykorzystywane do decyzji opartej na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, ani nie zostaną przekazane do państwa trzeciego (poza obszar Unii Europejskiej, Islandii, Norwegii i Lichtensteinu) lub organizacji międzynarodowej.
  7. Kandydat ma prawo do żądania od Żłobek Gminny „Bajkowa Kraina” w  Niemcach dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przechowywania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także do przenoszenia danych.
  8. Kandydat ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych jako organu nadzorczego, gdy przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
  9. Kandydat ma prawo w każdym momencie wycofać zgodę bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody.
  10. Podanie przez kandydata danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22¹ Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie innych danych jest dobrowolne.
Załączniki
  • pdf 182 KB pobrano: 5 razy
  • docx 18,3 KB pobrano: 40 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Niemce Administrator
    Dodano do BIP dnia 10-11-2023 10:42:54