Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Niemce

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Młodszy referent

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Niemce Lubelska 21-025 Niemce
Data ogłoszenia
2020-08-24
Termin składania dokumentów
2020-09-03
Wymagane wykształcenie

Średnie (preferowane: wyższe na kierunku ekonomia)

Wymagania związane ze stanowiskiem
  1. I.    Wymagania niezbędne
    1. posiadane obywatelstwo polskie,
    2. pełna zdolność do czynności prawnych,
    3. korzystanie z pełni praw publicznych,
    4. brak prawomocnego wyroku sądowego za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    5. nieposzlakowana opinia,
    6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
    7. znajomość obowiązujących ustaw i przepisów wykonawczych do tych ustaw dotyczących wykonywania obowiązków na zajmowanym stanowisku,
    8. znajomość instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych ,
    9. znajomość ustawy o samorządzie gminnym,
    10. znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
    11. znajomość ustawy kodeks postępowania administracyjnego,
    12. znajomość ustawy o finansach publicznych,
    13. znajomość ustawy o rachunkowości,
    14. znajomość zasad postępowania administracyjnego ,
    15. umiejętność obsługi urządzeń biurowych, komputera i internetu, faksu.
           II.              Wymagania dodatkowe
    1. doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
    2. umiejętność stosowania obowiązujących przepisów prawa, formularzy, procedur oraz znajomość prowadzenia odpowiedniej dokumentacji na stanowisku pracy,
    3. sumienność, sprawność, bezstronność, dobre planowanie i organizowanie pracy, odpowiednia postawa etyczna i komunikatywność,
    4. umiejętność analitycznego myślenia i radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych,
    5. zdolność do efektywnego podnoszenia kwalifikacji.

 

Zakres obowiązków

1. Przygotowanie dokumentów do dekretacji, sporządzanie zbiorczych dowodów księgowych dla dochodów budżetowych,

2. Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującymi zasadami dla:

- budżetu gminy - (w zakresie dochodów),

- jednostki budżetowej - Urząd Gminy (w zakresie dochodów),

3. Uzgadnianie sald kont syntetycznych z osobami prowadzącymi ewidencję analityczną, sporządzającymi naliczenia oraz przypisy i odpisy należności.

4. Dokonywanie miesięcznych przeksięgowań dochodów z tytułu podatków na podstawie wydruków dostarczonych przez księgowość podatkową,

5. Dokonywanie miesięcznych uzgodnień dochodów z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi na podstawie wydruków dostarczonych przez księgowość podatkową,

6. Prowadzenie ewidencji analitycznej dla opłaty za zajęcie pasa drogowego,

7. Weryfikacja stanu aktywów i pasywów niepodlegających inwentaryzacji w drodze spisu z natury lub uzgodnieniu sald na ostatni dzień roku obrotowego, z wyłączeniem zaległości i nadpłat podatków: rolnego, od nieruchomości leśnego i od środków transportowych oraz opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.

8. Sporządzanie wymaganych sprawozdań w zakresie prowadzonych spraw,

9. Wprowadzanie danych do programu służącego do windykacji należności z majątku gminy oraz należności cywilnoprawnych;

10. Windykacja należności z tytułu opłaty za zajęcie pasa drogowego;

11. Sporządzanie wydruków:

- ksiąg rachunkowych - na koniec roku obrotowego,

- zestawienia obrotów i sald - na koniec miesiąca.

12. Przechowywanie dokumentów i urządzeń księgowych w zakresie stanowiska oraz przekazywanie w odpowiednich terminach

Wymagane dokumenty

a)    życiorys (cv),

b)    list motywacyjny,

c)    kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się
o pracę,

d)    kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),

e)  oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie,

f)     kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (jeżeli posiada),

g)    oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych,

h)    oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku podinspektora ds. kancelaryjnych,

i)    oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

j)    oświadczenie kandydata o stanie zdrowia,

k)   kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności tj. świadectwa pracy, certyfikaty, zaświadczenia, referencje itp. (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).

Warunki pracy

1.  praca przy komputerze o charakterze administracyjno-biurowym,

2. praca w godzinach: poniedziałek 8.00-16.00, wtorek – piątek 7.30 – 15.30,

3. zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,

 

 

 

4. wynagrodzenie zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 936 ze zm.)

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu lipcu 2020 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Niemce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi 6%.

 

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko: Młodszy referent w Referacie Finansowym”,

1. osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Niemce ul. Lubelska 121, 21-025 Niemce,

2. drogą pocztową na adres: Urząd Gminy w Niemcach  ul. Lubelska 121, 21-025 Niemce, 

3.  dopuszcza się składanie dokumentów drogą elektroniczną na adres: info@niemce.pl, opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym, w rozumieniu ustawy z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania i identyfikacji elektronicznej (Dz. U. z 2020 r., poz. 1173).

Za termin złożenia dokumentów uważa się datę i godzinę ich wpływu do Urzędu Gminy Niemce.

      Dokumenty, które wpłyną do Urzędu Gminy Niemce po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.

      Składane dokumenty (list motywacyjny i CV) winny być opatrzone podpisaną klauzulą:

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Urząd Gminy Niemce, ul. Lubelska 121, 21-025 Niemce zawartych w liście motywacyjnym i załączonych do niego dokumentach w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy. Dane osobowe podaję dobrowolnie i oświadczam, że zapoznałem/łam się z treścią klauzuli informacyjnej zgodnie z art. 13 Rozporządzania Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, w tym o prawie do cofnięcia zgody.

  ponadto we wskazanych dokumentach powinien być podany numer telefonu kontaktowego.

Termin składania dokumentów: 03-09-2020 r. godz. 15.00

Uwagi

O terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni telefonicznie.

2. Informacja o wynikach naboru będzie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Niemce (www.ugniemce.bip.lubelskie.pl) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Gminy Niemce ul. Lubelska 121.

3. Wybrany kandydat, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć informację z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

 4. Kandydat, który zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu (o ile znajduje się w gronie 5 najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe) jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentów potwierdzających niepełnosprawność.

5. KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, iż:

  1. Administratorem danych kandydata na stanowisko zawarte w ogłoszeniu będzie Wójt Gminy Niemce ul. Lubelska 121, 21-025 Niemce, tel. 81 756 15 21; info@niemce.pl
  2. z Inspektorem Ochrony Danych kandydat może skontaktować się drogą elektroniczną: iod@niemce.pl lub pisemnie na adres Administratora danych.
  3. dane kandydata będą przetwarzane wyłącznie w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy na podstawie art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 11 i n. ustawy o pracownikach samorządowych w zw. z art. 6 ust. 1 lit.  c RODO), a dane niewymienione w przepisach na podstawie zgody kandydata zgodnie art. 6 ust. 1 lit) a RODO;
  4. 4.       dane kandydata mogą zostać przekazane organom władzy publicznej oraz podmiotom przetwarzającym, którym Wójt Gminy Niemce zleci wykonywanie czynności przetwarzania danych;
  5. 5.       Twoje dane będą przechowywane przez okres 5 lat zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt oraz instrukcją w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów państwowych.
  6. Podane przez kandydata dane osobowe nie będą wykorzystywane do decyzji opartej na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, ani nie zostaną przekazane do państwa trzeciego (poza obszar Unii Europejskiej, Islandii, Norwegii i Lichtensteinu) lub organizacji międzynarodowej.
  7. Kandydat ma prawo do żądania od Wójta Gminy Niemce dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przechowywania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także do przenoszenia danych;
  8. Kandydat ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych jako organu nadzorczego, gdy przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy  Rozporządzania Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
  9. Kandydat ma prawo w każdym momencie wycofać zgodę bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody;
  10. Podanie przez kandydata danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie innych danych jest dobrowolne.
Załączniki
  • pdf pobrano: 9 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Iwona Prażmo
    Dodano do BIP dnia 24-08-2020 15:22:31