Młodszy referent
Średnie (preferowane: wyższe na kierunku ekonomia)
- I. Wymagania niezbędne
- posiadane obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak prawomocnego wyroku sądowego za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- znajomość obowiązujących ustaw i przepisów wykonawczych do tych ustaw dotyczących wykonywania obowiązków na zajmowanym stanowisku,
- znajomość instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych ,
- znajomość ustawy o samorządzie gminnym,
- znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
- znajomość ustawy kodeks postępowania administracyjnego,
- znajomość ustawy o finansach publicznych,
- znajomość ustawy o rachunkowości,
- znajomość zasad postępowania administracyjnego ,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych, komputera i internetu, faksu.
- doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
- umiejętność stosowania obowiązujących przepisów prawa, formularzy, procedur oraz znajomość prowadzenia odpowiedniej dokumentacji na stanowisku pracy,
- sumienność, sprawność, bezstronność, dobre planowanie i organizowanie pracy, odpowiednia postawa etyczna i komunikatywność,
- umiejętność analitycznego myślenia i radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych,
- zdolność do efektywnego podnoszenia kwalifikacji.
1. Przygotowanie dokumentów do dekretacji, sporządzanie zbiorczych dowodów księgowych dla dochodów budżetowych,
2. Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującymi zasadami dla:
- budżetu gminy - (w zakresie dochodów),
- jednostki budżetowej - Urząd Gminy (w zakresie dochodów),
3. Uzgadnianie sald kont syntetycznych z osobami prowadzącymi ewidencję analityczną, sporządzającymi naliczenia oraz przypisy i odpisy należności.
4. Dokonywanie miesięcznych przeksięgowań dochodów z tytułu podatków na podstawie wydruków dostarczonych przez księgowość podatkową,
5. Dokonywanie miesięcznych uzgodnień dochodów z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi na podstawie wydruków dostarczonych przez księgowość podatkową,
6. Prowadzenie ewidencji analitycznej dla opłaty za zajęcie pasa drogowego,
7. Weryfikacja stanu aktywów i pasywów niepodlegających inwentaryzacji w drodze spisu z natury lub uzgodnieniu sald na ostatni dzień roku obrotowego, z wyłączeniem zaległości i nadpłat podatków: rolnego, od nieruchomości leśnego i od środków transportowych oraz opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
8. Sporządzanie wymaganych sprawozdań w zakresie prowadzonych spraw,
9. Wprowadzanie danych do programu służącego do windykacji należności z majątku gminy oraz należności cywilnoprawnych;
10. Windykacja należności z tytułu opłaty za zajęcie pasa drogowego;
11. Sporządzanie wydruków:
- ksiąg rachunkowych - na koniec roku obrotowego,
- zestawienia obrotów i sald - na koniec miesiąca.
12. Przechowywanie dokumentów i urządzeń księgowych w zakresie stanowiska oraz przekazywanie w odpowiednich terminach
a) życiorys (cv), b) list motywacyjny, c) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się d) kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem), e) oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie, f) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (jeżeli posiada), g) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych, h) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku podinspektora ds. kancelaryjnych,
k) kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności tj. świadectwa pracy, certyfikaty, zaświadczenia, referencje itp. (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem). |
1. praca przy komputerze o charakterze administracyjno-biurowym, 2. praca w godzinach: poniedziałek 8.00-16.00, wtorek – piątek 7.30 – 15.30, 3. zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, |
4. wynagrodzenie zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 936 ze zm.)
W miesiącu lipcu 2020 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Niemce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko: Młodszy referent w Referacie Finansowym”, 1. osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Niemce ul. Lubelska 121, 21-025 Niemce, 2. drogą pocztową na adres: Urząd Gminy w Niemcach ul. Lubelska 121, 21-025 Niemce, 3. dopuszcza się składanie dokumentów drogą elektroniczną na adres: info@niemce.pl, opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym, w rozumieniu ustawy z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania i identyfikacji elektronicznej (Dz. U. z 2020 r., poz. 1173). Za termin złożenia dokumentów uważa się datę i godzinę ich wpływu do Urzędu Gminy Niemce. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu Gminy Niemce po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane. Składane dokumenty (list motywacyjny i CV) winny być opatrzone podpisaną klauzulą: |
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Urząd Gminy Niemce, ul. Lubelska 121, 21-025 Niemce zawartych w liście motywacyjnym i załączonych do niego dokumentach w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy. Dane osobowe podaję dobrowolnie i oświadczam, że zapoznałem/łam się z treścią klauzuli informacyjnej zgodnie z art. 13 Rozporządzania Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, w tym o prawie do cofnięcia zgody.
ponadto we wskazanych dokumentach powinien być podany numer telefonu kontaktowego.
Termin składania dokumentów: 03-09-2020 r. godz. 15.00
O terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni telefonicznie. 2. Informacja o wynikach naboru będzie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Niemce (www.ugniemce.bip.lubelskie.pl) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Gminy Niemce ul. Lubelska 121. 3. Wybrany kandydat, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć informację z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. |
4. Kandydat, który zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu (o ile znajduje się w gronie 5 najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe) jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentów potwierdzających niepełnosprawność.
5. KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, iż:
- Administratorem danych kandydata na stanowisko zawarte w ogłoszeniu będzie Wójt Gminy Niemce ul. Lubelska 121, 21-025 Niemce, tel. 81 756 15 21; info@niemce.pl
- z Inspektorem Ochrony Danych kandydat może skontaktować się drogą elektroniczną: iod@niemce.pl lub pisemnie na adres Administratora danych.
- dane kandydata będą przetwarzane wyłącznie w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy na podstawie art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 11 i n. ustawy o pracownikach samorządowych w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO), a dane niewymienione w przepisach na podstawie zgody kandydata zgodnie art. 6 ust. 1 lit) a RODO;
- 4. dane kandydata mogą zostać przekazane organom władzy publicznej oraz podmiotom przetwarzającym, którym Wójt Gminy Niemce zleci wykonywanie czynności przetwarzania danych;
- 5. Twoje dane będą przechowywane przez okres 5 lat zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt oraz instrukcją w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów państwowych.
- Podane przez kandydata dane osobowe nie będą wykorzystywane do decyzji opartej na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, ani nie zostaną przekazane do państwa trzeciego (poza obszar Unii Europejskiej, Islandii, Norwegii i Lichtensteinu) lub organizacji międzynarodowej.
- Kandydat ma prawo do żądania od Wójta Gminy Niemce dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przechowywania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także do przenoszenia danych;
- Kandydat ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych jako organu nadzorczego, gdy przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Rozporządzania Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
- Kandydat ma prawo w każdym momencie wycofać zgodę bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody;
- Podanie przez kandydata danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie innych danych jest dobrowolne.
Dodano do BIP dnia 24-08-2020 15:22:31