Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Niemce

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Młodszy referent

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Niemce Lubelska 21-025 Niemce
Data ogłoszenia
2021-07-23
Termin składania dokumentów
2021-08-03
Wymagane wykształcenie

wyższe magisterskie

Wymagania związane ze stanowiskiem

I. Wymagania niezbędne

1. obywatelstwo polskie,

2. pełna zdolność do czynności prawnych,

3. korzystanie z pełni praw publicznych,

4. brak prawomocnego wyroku sądowego za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

5. nieposzlakowana opinia,

6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,

7. wykształcenie wyższe magisterskie,

8. co najmniej 1 rok pracy na stanowiskach związanych z księgowością budżetową,

9. znajomość obowiązujących ustaw i przepisów wykonawczych do tych ustaw dotyczących wykonywania obowiązków na zajmowanym stanowisku: instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o rachunkowości, rozporządzenia w sprawie sprawozdawczości budżetowej, rozporządzenia w sprawie sprawozdań jednostek sektora finansów publicznych w zakresie operacji finansowych.

10. znajomość zasad postępowania administracyjnego i prowadzenia dokumentacji na stanowisku pracy,

11. umiejętność obsługi urządzeń biurowych, komputera i internetu.

II. Wymagania dodatkowe

1. sumienność, sprawność, bezstronność, dobre planowanie i organizowanie pracy, odpowiednia postawa etyczna i komunikatywność,

3. umiejętność analitycznego myślenia i radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych,

4.  preferowane doświadczenie w pracy w administracji samorządowej,

5. zdolność do efektywnego podnoszenia kwalifikacji.

6. umiejętność pracy w zespole,

7. Umiejętność obsługi programów księgowych i budżetowych t.j.: program finansowo – księgowy Softres, eZD – ezarządzanie Dokumentacją, Intarnet Banking, pakiet biurowy, Bestia@, System Budżet 24, Druki Gofin.

Zakres obowiązków

1.           Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych w odniesieniu do wydatków budżetu gminy;

2.           dekretowanie dokumentów dotyczących wydatków budżetu gminy                             (z wyłączeniem wyciągów bankowych oraz faktur ujmowanych w rejestrze zakupu oraz dokumentów księgowych dotyczących projektów UE) wg symboliki zakładowego planu kont i podziałek klasyfikacji budżetowej oraz sporządzanie poleceń przelewu;

3.              sporządzanie poleceń przelewu dotyczących środków  na wydatki przekazywanych podległym jednostkom;

4.              sporządzanie poleceń przelewu dotyczących środków dotacji podmiotowych przekazywanych instytucjom kultury w terminach określonych                                         w zarządzeniu wójta oraz uzgodnionych ze skarbnikiem gminy;

5.              sporządzanie poleceń przelewu dotyczących środków dotacji celowych udzielanych z budżetu gminy, w tym dotyczących zadań w ramach pożytku publicznego, w terminach określonych w umowach dotacji;

6.              sporządzanie poleceń przelewu dotyczących spłaty rat kredytów, pożyczek    i obligacji oraz odsetek od kredytów, pożyczek i obligacji;

7.              dekretowanie dokumentów dotyczących wydatków dokonywanych w ramach funduszu sołeckiego oraz prowadzenie kart wydatków w podziale na poszczególne sołectwa;

8.           dekretowanie wyciągów bankowych z rachunków kredytów;

9.            przygotowywanie  zestawień dochodów, wydatków, inwestycji, zadań zleconych, funduszu sołeckiego, dochodów jednostek oświatowych, wydatków zakładu budżetowego i innych na potrzeby opisowego sprawozdania z wykonania budżetu gminy;

10.      sporządzanie zestawień niezbędnych do przygotowania łącznych sprawozdań  finansowych;

11.      sporządzanie sprawozdania statystycznego RF 03;

12.      wprowadzanie danych dotyczących projektu budżetu do programu Budżet 24;

13.      sporządzanie naliczenia funduszu sołeckiego na dany rok budżetowy oraz informacji do sołtysów o wysokości środków funduszu sołeckiego;

14.      sporządzanie sprawozdań z rozliczenia dotacji celowych z budżetu państwa, w szczególności sprawozdań dotyczących środków funduszu sołeckiego;

15.      weryfikacja zapisów konta inwestycji rozpoczętych, przygotowywanie wydruków dla referatu inwestycji celem sporządzenia dokumentów OT, PT;

16.      wystawianie not obciążeniowych oraz not korygujących dotyczących wydatków budżetu gminy;

17.       przechowywanie dokumentów i urządzeń księgowych w zakresie stanowiska oraz przekazywanie w odpowiednich terminach do archiwum.

 

Wymagane dokumenty

1.    życiorys (cv),

2.    list motywacyjny,

3.    kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o pracę,

4.    kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,

5.    oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

6.    oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych,

7. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

8. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy tj. świadectwa pracy, a w przypadku trwającego zatrudnienia - zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia,

9. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku,

10. kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności tj. certyfikaty, zaświadczenia, referencje itp. (jeżeli kandydat takie posiada),

Warunki pracy

1.    zatrudnienie w wymiarze – 1 etat,

2.    praca przy komputerze o charakterze administracyjno-biurowym,

3.    bezpośredni kontakt z interesantem,

4.    praca w godzinach poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu czerwcu 2021 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Niemce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił 8%

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko: Młodszy referent w Referacie Finansowym"

1. osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Niemce ul. Lubelska 121, 21-025 Niemce,

2. drogą pocztową na adres: Urząd Gminy Niemce ul. Lubelska 121, 21-025 Niemce,

3. dopuszcza się składanie dokumentów drogą elektroniczną za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej na platformie e-PUAPU Urzędu Gminy Niemce oraz na adres: info@niemce.pl, opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym (podpis kwalifikowany lub profilem zaufanym) w rozumieniu ustawy z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (t.j.: Dz.U. z 2020 r., poz. 1173 ze zm.).

Za termin złożenia dokumentów drogą pocztową lub elektroniczną uważa się datę ich wpływu do Urzędu Gminy Niemce, a w przypadku dokumentów przesłanych drogą elektroniczną również godzinę ich wpływu.

 

Dokumenty aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Składane dokumenty (list motywacyjny i CV) winny być opatrzone podpisaną klauzulą:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Urząd Gminy Niemce, ul. Lubelska 121, 21-025 Niemce zawartych w liście motywacyjnym, CV i załączonych do nich dokumentach w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy. Dane osobowe podaję dobrowolnie i oświadczam, że zapoznałem/łam się z treścią klauzuli informacyjnej zgodnie z art. 13  Rozporządzania Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, w tym o prawie do cofnięcia zgody."

Ponadto we wskazanych dokumentach powinien być podany numer telefonu kontaktowego oraz adres e-mail.

Uwagi

Termin składania dokumentów    03-08-2021 godz.14.00

Postępowanie związane z naborem przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana zarządzeniem Wójta Gminy Niemce. Konkurs przeprowadza się w dwóch etapach, na które składają się:

1. wstępna analiza dokumentów aplikacyjnych i ustalenie listy kandydatów , którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze; oferty niekompletne i niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu zostaną odrzucone,

2. ocena wyłonionych w I etapie kandydatów poprzez rozmowę kwalifikacyjną.

Komisja Rekrutacyjna dokona otwarcia i analizy formalnej wszystkich złożonych ofert niezwłocznie po terminie ustalonym na ich złożenie. O wynikach analizy formalnej ofert oraz o terminie rozmowy kwalifikacyjnej dla kandydatów spełniających wymagania formalne, kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo.

W toku naboru komisja wyłania nie więcej niż 5 najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, których przedstawia kierownikowi jednostki celem zatrudnienia wybranego kandydata. Ostateczną decyzję o wyborze kandydata do pracy podejmuje Wójt Gminy Niemce.

Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wynikach naboru będzie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Niemce (www.ugniemce.bip.lubelskie.pl) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Gminy Niemce ul. Lubelska 121. Wybrany kandydat, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć informację z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności. Z kandydatem wyłonionym w drodze naboru po umowie o pracę na czas określony, jeżeli nie będzie zastrzeżeń do wykonywanej pracy będzie zawarta umowa na czas nieokreślony. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym umowę o pracę zawiera się na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy. W czasie trwania umowy organizuje się służbę przygotowawczą kończącą się egzaminem, którego pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.

Wójt Gminy Niemce zastrzega sobie prawo odwołania naboru, przedłużenia terminu składania ofert pracy lub zmiany terminu i miejsca otwarcia ofert. Wójt Gminy Niemce może również nie dokonać wyboru żadnego z kandydatów, ze względu na niezadowalający stopień spełnienia wymagań stawianym kandydatom.

Klauzula informacyjna: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, iż:

1.       Administratorem danych kandydata na stanowisko zawarte w ogłoszeniu będzie Urząd Gminy Niemce ul. Lubelska 121, 21-025 Niemce, tel. 81 756 15 21; info@niemce.pl

2.       z Inspektorem Ochrony Danych kandydat może skontaktować się drogą elektroniczną: iod@niemce.pl lub pisemnie na adres Administratora danych.

3.       dane kandydata będą przetwarzane wyłącznie w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy na podstawie art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 11 i n. ustawy o pracownikach samorządowych w zw. z art. 6 ust. 1 lit.  c RODO), a dane niewymienione w przepisach na podstawie zgody kandydata zgodnie art. 6 ust. 1 lit) a RODO;

4.       dane kandydata mogą zostać przekazane organom władzy publicznej oraz podmiotom przetwarzającym, którym Urząd Gminy Niemce zleci wykonywanie czynności przetwarzania danych;

5.       twoje dane będą przechowywane przez okres 5 lat zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.

6.       podane przez kandydata dane osobowe nie będą wykorzystywane do decyzji opartej na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, ani nie zostaną przekazane do państwa trzeciego (poza obszar Unii Europejskiej, Islandii, Norwegii i Lichtensteinu) lub organizacji międzynarodowej.

7.       kandydat ma prawo do żądania od Urzędu Gminy Niemce dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przechowywania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także do przenoszenia danych;

8.       kandydat ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych jako organu nadzorczego, gdy przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy  Rozporządzania Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

9.       kandydat ma prawo w każdym momencie wycofać zgodę bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody;

10.   podanie przez kandydata danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie innych danych jest dobrowolne.


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Krzysztof Urbaś
Dodano do BIP dnia 23-07-2021 11:50:45