Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Niemce

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Młodszy referent w Referacie Podatków i Opłat (1 etat)

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Niemce Lubelska 21-025 Niemce
Data ogłoszenia
2022-03-30
Termin składania dokumentów
2022-04-08
Wymagane wykształcenie

Wyższe

Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania niezbędne

1. posiadane obywatelstwo polskie,

2. pełna zdolność do czynności prawnych,

3. korzystanie z pełni praw publicznych,

4. brak prawomocnego wyroku sądowego za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

5. nieposzlakowana opinia,

6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,

7. znajomość obowiązujących ustaw i przepisów wykonawczych do tych ustaw dotyczących wykonywania obowiązków na zajmowanym stanowisku,

8. znajomość instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,

9. znajomość ustawy o samorządzie gminnym,

10. znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,

11. znajomość ustawy kodeks postępowania administracyjnego,

12. znajomość ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach

13. znajomość ustawy ordynacja podatkowa,

14. znajomość ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,

15. znajomość rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie zasad rachunkowości oraz planów kont dla organów podatkowych jednostek samorządu terytorialnego,

16. znajomość zasad postępowania administracyjnego i prowadzenia dokumentacji na stanowisku pracy,

17. umiejętność obsługi urządzeń biurowych, komputera i internetu

Wymagania dodatkowe

1. umiejętność stosowania obowiązujących przepisów prawa, procedur, oraz znajomość prowadzenia odpowiedniej dokumentacji na stanowisku pracy,

2. sumienność, sprawność, bezstronność, dobre planowanie i organizowanie pracy, odpowiednia postawa etyczna i komunikatywność,

3. umiejętność analitycznego myślenia i radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych,

4. zdolność do efektywnego podnoszenia kwalifikacji.

Zakres obowiązków

1. ewidencja wpłat, zwrotów i zaliczeń nadpłat z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,

2. dokonywanie miesięcznych uzgodnień z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi z księgowością syntetyczną,

3. terminowe podejmowanie czynności zmierzających do zastosowania środków egzekucyjnych takich jak: upomnienia, tytuły egzekucyjne,

4. przeprowadzanie rozliczenia rachunkowo-księgowego inkasentów,

5. sporządzanie wymaganych sprawozdań w zakresie prowadzonych spraw,

6. przechowywanie dokumentów i urządzeń księgowych w zakresie stanowiska oraz przekazywanie w odpowiednich terminach do archiwum,

7. współdziałanie ze Skarbnikiem przy opracowywaniu materiałów niezbędnych do przygotowania projektu budżetu Gminy,

8. przygotowywanie sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań,

9. współdziałanie z Sekretarzem w zakresie szkolenia i doskonalenia zawodowego pracowników,

10. przechowywanie akt,

11. stosowanie instrukcji kancelaryjnej i obowiązującego jednolitego rzeczowego wykazu akt,

12. stosowanie zasad dotyczących wewnętrznego obiegu akt, w tym bieżące aktualizowanie elektronicznego obiegu akt,

13. wydawanie zaświadczeń potwierdzających fakty lub stan prawny na podstawie dokumentów znajdujących się w posiadaniu Urzędu,

14. prowadzenie archiwum zakładowego Urzędu,

15. bieżący nadzór nad wykonywaniem czynności kancelaryjnych, w szczególności w zakresie doboru klas z wykazu akt do załatwianych spraw, właściwego zakładania spraw i prowadzenia akt spraw,

16. przyjmowanie, przechowywanie oraz zabezpieczanie dokumentacji zgromadzonej w archiwum zakładowym oraz prowadzenie jej ewidencji,

17. udostępnianie dokumentacji przechowywanej w archiwum zakładowym,

18. inicjowanie brakowania oraz brakowanie dokumentacji niearchiwalnej przechowywanej w Urzędzie,

19. przekazywanie materiałów archiwalnych do właściwego Archiwum Państwowego, przeprowadzenie instruktażu dla pracowników Urzędu w zakresie archiwizowania dokumentacji,

20. przeprowadzenie instruktażu dla pracowników Urzędu w zakresie archiwizowania dokumentacji,

21. dokonywanie rejestracji oraz kontroli warunków wilgotności i temperatury w pomieszczeniach magazynowych lokalu archiwum zakładowego,

22. sporządzanie raportów z działalności archiwum zakładowego i stanu dokumentacji w archiwum zakładowym.
Wymagane dokumenty

a) życiorys (cv),

b) list motywacyjny,

c) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o pracę,

d) kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,

e) oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie,

f) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych,

g) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

h) oświadczenie o stanie zdrowia,

i) kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności tj. świadectwa pracy certyfikaty, zaświadczenia, referencje itp. (jeżeli kandydat takie posiada).

Warunki pracy

a)      praca przy komputerze o charakterze administracyjno - biurowym,

b)      praca w godzinach: poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu lutym 2022 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Niemce, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi 9%.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko: Młodszy referent w Referacie Podatków i Opłat"

1. osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Niemce ul. Lubelska 121, 21-025 Niemce,

2. drogą pocztową na adres: Urząd Gminy Niemce ul. Lubelska 121, 21-025 Niemce,

3. dopuszcza się składanie dokumentów drogą elektroniczną za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej na platformie e-PUAPU Urzędu Gminy Niemce oraz na adres: info@niemce.pl, opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym (podpis kwalifikowany lub profilem zaufanym) w rozumieniu ustawy z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (t.j.: Dz.U. z 2021 r., poz. 1797).

Za termin złożenia dokumentów drogą pocztową lub elektroniczną uważa się datę ich wpływu do Urzędu Gminy Niemce, a w przypadku dokumentów przesłanych drogą elektroniczną również godzinę ich wpływu.

 

Dokumenty aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Składane dokumenty (list motywacyjny i CV) winny być opatrzone podpisaną klauzulą:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Urząd Gminy Niemce, ul. Lubelska 121, 21-025 Niemce zawartych w liście motywacyjnym, CV i załączonych do nich dokumentach w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy. Dane osobowe podaję dobrowolnie i oświadczam, że zapoznałem/łam się z treścią klauzuli informacyjnej zgodnie z art. 13  Rozporządzania Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, w tym o prawie do cofnięcia zgody."

Ponadto we wskazanych dokumentach powinien być podany numer telefonu kontaktowego oraz adres e-mail.

Uwagi

Postępowanie związane z naborem przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana zarządzeniem Wójta Gminy Niemce. Konkurs przeprowadza się w dwóch etapach, na które składają się:

1. wstępna analiza dokumentów aplikacyjnych i ustalenie listy kandydatów , którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze; oferty niekompletne i niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu zostaną odrzucone,

2. ocena wyłonionych w I etapie kandydatów poprzez rozmowę kwalifikacyjną.

Komisja Rekrutacyjna dokona otwarcia i analizy formalnej wszystkich złożonych ofert niezwłocznie po terminie ustalonym na ich złożenie. O wynikach analizy formalnej ofert oraz o terminie rozmowy kwalifikacyjnej dla kandydatów spełniających wymagania formalne, kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo.

W toku naboru komisja wyłania nie więcej niż 5 najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, których przedstawia kierownikowi jednostki celem zatrudnienia wybranego kandydata. Ostateczną decyzję o wyborze kandydata do pracy podejmuje Wójt Gminy Niemce.

Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wynikach naboru będzie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Niemce (www.ugniemce.bip.lubelskie.pl) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Gminy Niemce ul. Lubelska 121. Wybrany kandydat, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć informację z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności. Z kandydatem wyłonionym w drodze naboru po umowie o pracę na czas określony, jeżeli nie będzie zastrzeżeń do wykonywanej pracy będzie zawarta umowa na czas nieokreślony. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym umowę o pracę zawiera się na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy. W czasie trwania umowy organizuje się służbę przygotowawczą kończącą się egzaminem, którego pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.

Wójt Gminy Niemce zastrzega sobie prawo odwołania naboru, przedłużenia terminu składania ofert pracy lub zmiany terminu i miejsca otwarcia ofert. Wójt Gminy Niemce może również nie dokonać wyboru żadnego z kandydatów, ze względu na niezadowalający stopień spełnienia wymagań stawianym kandydatom.

Klauzula informacyjna: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, iż:

1.       Administratorem danych kandydata na stanowisko zawarte w ogłoszeniu będzie Urząd Gminy Niemce ul. Lubelska 121, 21-025 Niemce, tel. 81 756 15 21; info@niemce.pl

2.       z Inspektorem Ochrony Danych kandydat może skontaktować się drogą elektroniczną: iod@niemce.pl lub pisemnie na adres Administratora danych.

3.       dane kandydata będą przetwarzane wyłącznie w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy na podstawie art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 11 i n. ustawy o pracownikach samorządowych w zw. z art. 6 ust. 1 lit.  c RODO), a dane niewymienione w przepisach na podstawie zgody kandydata zgodnie art. 6 ust. 1 lit) a RODO;

4.       dane kandydata mogą zostać przekazane organom władzy publicznej oraz podmiotom przetwarzającym, którym Urząd Gminy Niemce zleci wykonywanie czynności przetwarzania danych;

5.       twoje dane będą przechowywane przez okres 5 lat zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.

6.       podane przez kandydata dane osobowe nie będą wykorzystywane do decyzji opartej na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, ani nie zostaną przekazane do państwa trzeciego (poza obszar Unii Europejskiej, Islandii, Norwegii i Lichtensteinu) lub organizacji międzynarodowej.

7.       kandydat ma prawo do żądania od Urzędu Gminy Niemce dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przechowywania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także do przenoszenia danych;

8.       kandydat ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych jako organu nadzorczego, gdy przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy  Rozporządzania Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

9.       kandydat ma prawo w każdym momencie wycofać zgodę bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody;

podanie przez kandydata danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie innych danych jest dobrowolne

Załączniki
  • pdf pobrano: 3 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Iwona Prażmo
    Dodano do BIP dnia 30-03-2022 12:44:07