Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Niemce

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Młodszy referent w Referacie Planowania Przestrzennego i Gospodarki Nieruchomościami (1etat)

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Niemce
Data ogłoszenia
2022-12-23
Termin składania dokumentów
2023-01-03
Wymagane wykształcenie

Średnie

Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania niezbędne

1. posiadane obywatelstwo polskie,

2. pełna zdolność do czynności prawnych,

3. korzystanie z pełni praw publicznych,

4. brak prawomocnego wyroku sądowego za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

5. nieposzlakowana opinia,

6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,

7. znajomość obowiązujących ustaw i przepisów wykonawczych do tych ustaw dotyczących wykonywania obowiązków na zajmowanym stanowisku,

8. znajomość instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,

9. znajomość ustawy o samorządzie gminnym,

10. znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,

11. znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami,

12. znajomość ustawy o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości,

13. znajomość ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu Cywilnego,

14. znajomość ustawy kodeks postępowania administracyjnego,

15. znajomość ustawy o ujawnieniu w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego,

16. znajomość ustawy prawo geologiczne i górnicze,

17. znajomość ustawy o zagospodarowaniu wspólnot gruntowych,

18. znajomość ustawy o własności lokali,

19. znajomość ustawy kodeks cywilny,

20. znajomość zasad postępowania administracyjnego
i prowadzenia dokumentacji na stanowisku pracy,

21.  umiejętność obsługi urządzeń biurowych, komputera i internetu.

II. Wymagania dodatkowe

1. mile widziane wykształcenie wyższe prawnicze,

2. umiejętność stosowania obowiązujących przepisów prawa, formularzy, procedur, oraz znajomość prowadzenia odpowiedniej dokumentacji na stanowisku pracy,

3. sumienność, sprawność, bezstronność, dobre planowanie i organizowanie pracy, odpowiednia postawa etyczna i komunikatywność,

4. umiejętność analitycznego myślenia i radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych,

5. zdolność do efektywnego podnoszenia kwalifikacji.

 

Zakres obowiązków

1.       gospodarowanie i zarządzanie komunalnymi gruntami zabudowanymi i przeznaczonymi w planach zagospodarowania przestrzennego pod zabudowę, w tym ich zbywanie, oddawanie w użytkowanie wieczyste, użytkowanie, dzierżawę, najem, użyczenie w trwały zarząd oraz ich przekazywaniem na cele szczególne,

2.       ustalanie wartości, cen i opłat za korzystanie z gruntów,

3.       organizowanie przetargów na: sprzedaż, oddanie w użytkowanie wieczyste, w najem i dzierżawę nieruchomości stanowiących własność Gminy,

4.       nabywanie nieruchomości niezbędnych dla realizacji zadań Gminy,

5.       prowadzenie spraw związanych z komunalizacją gruntów,

6.       prowadzenie ewidencji gruntów komunalnych,

7.       tworzenie zasobu gruntów i gospodarowaniem nim – zgodnie z zasadami określonymi w przepisach obowiązującego prawa,

8. składanie w sądach rejonowych wniosków o ujawnienie w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Gminy Niemce wraz z dokumentami stanowiącymi podstawę wpisu tego prawa,

9. występowanie z wnioskiem o obciążenie i wykreślenie z ksiąg wieczystych długów i ciężarów na gruncie oddanym w użytkowanie wieczyste lub sprzedanym,

10. przygotowywanie dokumentacji geodezyjno-prawnej koniecznej do zawarcia umów sprzedaży, oddania w użytkowanie wieczyste, użytkowanie, użyczenie oraz zamiany gruntów,

11. przygotowywanie uchwał wyrażających zgodę na zawieranie umów dotyczących dysponowania nieruchomościami gminnymi na okres powyżej 3 lat,

12. przygotowywanie oświadczeń w przedmiocie przysługującego Gminie prawa pierwokupu,

13. przygotowywanie postanowień wyrażających opinię Wójta w zakresie udzielania, wygaśnięcia koncesji na poszukiwanie, 

14. rozpoznawanie i wydobywanie kopalin; w tym na podstawie ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,

15. przygotowywanie postanowień wyrażających opinię i zastrzeżenia Wójta do przedłożonych planów ruchu górniczego – przed ich zatwierdzeniem przez właściwy organ nadzoru górniczego,

16. przygotowywanie postanowień wyrażających opinię Wójta w przedmiocie rekultywacji i zagospodarowania gruntów,

17. przygotowywanie postanowień w przedmiocie sprostowania lub odmowy sprostowania aktów własności ziemi,

18. uprawomocnianie aktów własności ziemi,

19. uzgadnianie przebiegu tras sieci przyłączy po gruntach stanowiących własność Gminy Niemce, z wyłączeniem dróg publicznych,

20. przekazywanie jednorazowo, systematycznie lub okresowo, nieodpłatnie informacji i danych statystycznych dotyczących prowadzonej działalności i jej wyników w formach i terminach oraz według zasad metodologicznych określonych szczegółowo w programie badań statystycznych statystyki publicznej oraz w wydanych przepisach wykonawczych,

21. składanie Ministrowi właściwemu do spraw Skarbu Państwa informacji dotyczących przekształceń i prywatyzacji mienia komunalnego, przygotowywanie corocznych informacji o stanie mienia komunalnego stanowiących załącznik do sprawozdania z wykonania budżetu.

 

Wymagane dokumenty

a) życiorys (cv),

b) list motywacyjny,

c) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o pracę,

d) kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,

e) oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie,

f) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych,

g) oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku,

h) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

i) kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności tj. świadectwa pracy, certyfikaty, zaświadczenia, referencje itp. (jeżeli kandydat takie posiada).

 

Warunki pracy

a) praca przy komputerze o charakterze administracyjno-biurowym,

b) bezpośredni kontakt z interesantem,

c) praca w godzinach: poniedziałek 8.00-16.00, wtorek – piątek 7.30 – 15.30.

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu listopadzie 2022 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Niemce, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi 7%.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko: Młodszy referent - 2 w Referacie Planowania Przestrzennego i Gospodarki Nieruchomościami"

1. osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Niemce ul. Lubelska 121, 21-025 Niemce,

2. drogą pocztową na adres: Urząd Gminy Niemce ul. Lubelska 121, 21-025 Niemce,

Za termin złożenia dokumentów drogą pocztową uważa się datę ich wpływu do Urzędu Gminy Niemce.

Dokumenty aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Składane dokumenty (list motywacyjny i CV) winny być opatrzone podpisaną klauzulą:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych wykraczających poza zakres danych wynikających z art. 221 § 1 kodeksu pracy przez Urząd Gminy Niemce, ul. Lubelska 121, 21-025 Niemce zawartych w liście motywacyjnym, CV i załączonych do nich dokumentach w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy.

Ponadto we wskazanych dokumentach powinien być podany numer telefonu kontaktowego oraz adres e-mail. 

Uwagi

Postępowanie związane z naborem przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana zarządzeniem Wójta Gminy Niemce. Konkurs przeprowadza się w dwóch etapach, na które składają się:

1. wstępna analiza dokumentów aplikacyjnych i ustalenie listy kandydatów , którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze; oferty niekompletne i niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu zostaną odrzucone,

2. ocena wyłonionych w I etapie kandydatów poprzez rozmowę kwalifikacyjną.

Komisja Rekrutacyjna dokona otwarcia i analizy formalnej wszystkich złożonych ofert niezwłocznie po terminie ustalonym na ich złożenie. O wynikach analizy formalnej ofert oraz o terminie rozmowy kwalifikacyjnej dla kandydatów spełniających wymagania formalne, kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo.

W toku naboru komisja wyłania nie więcej niż 5 najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, których przedstawia kierownikowi jednostki celem zatrudnienia wybranego kandydata. Ostateczną decyzję o wyborze kandydata do pracy podejmuje Wójt Gminy Niemce. Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wynikach naboru będzie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Niemce (www.ugniemce.bip.lubelskie.pl) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Gminy Niemce ul. Lubelska 121. Wybrany kandydat, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć informację z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności. Z kandydatem wyłonionym w drodze naboru po umowie o pracę na czas określony, jeżeli nie będzie zastrzeżeń do wykonywanej pracy będzie zawarta umowa na czas nieokreślony. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym umowę o pracę zawiera się na czas określony nie 

dłuższy niż 6 miesięcy. W czasie trwania umowy organizuje się służbę przygotowawczą kończącą się egzaminem, którego pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.

Wójt Gminy Niemce zastrzega sobie prawo odwołania naboru, przedłużenia terminu składania ofert pracy lub zmiany terminu i miejsca otwarcia ofert. Wójt Gminy Niemce może również nie dokonać wyboru żadnego z kandydatów, ze względu na niezadowalający stopień spełnienia wymagań stawianym kandydatom.

Klauzula informacyjna: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, iż:

1. Administratorem danych kandydata na stanowisko zawarte w ogłoszeniu będzie Urząd Gminy Niemce ul. Lubelska 121, 21-025 Niemce, tel. 81 756 15 21; info@niemce.pl

2. z Inspektorem Ochrony Danych kandydat może skontaktować się drogą elektroniczną: iod@niemce.pl lub pisemnie na adres Administratora danych.

3. dane kandydata będą przetwarzane wyłącznie w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy na podstawie art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 11 i n. ustawy o pracownikach samorządowych w zw. z art. 6 ust. 1 lit.  c RODO), a dane niewymienione w przepisach na podstawie zgody kandydata zgodnie art. 6 ust. 1 lit) a RODO;

4. dane kandydata mogą zostać przekazane organom władzy publicznej oraz podmiotom przetwarzającym, którym Urząd Gminy Niemce zleci wykonywanie czynności przetwarzania danych;

5. dane kandydata będą przechowywane przez okres 5 lat zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.

6. podane przez kandydata dane osobowe nie będą wykorzystywane do decyzji opartej na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, ani nie zostaną przekazane do państwa trzeciego (poza obszar Unii Europejskiej, Islandii, Norwegii i Lichtensteinu) lub organizacji międzynarodowej.

7.  kandydat ma prawo do żądania od Urzędu Gminy Niemce dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przechowywania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także do przenoszenia danych;

8. kandydat ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych jako organu nadzorczego, gdy przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy  Rozporządzania Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

 


9. kandydat ma prawo w każdym momencie wycofać zgodę bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody;

10 podanie przez kandydata danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie innych danych jest dobrowolne.

 

Termin składania dokumentów: 03-01-2023 r. godz. 15.00

Załączniki

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Niemce Administrator
Dodano do BIP dnia 23-12-2022 12:42:15