Podinspektor w Referacie Planowania Przestrzennego, Gospodarki Nieruchomościami i Ochrony Środowiska (2 etaty)
Średnie lub wyższe
- I. Wymagania niezbędne
- w przypadku wykształcenia średniego minimum 3 letni staż pracy,
- posiadane obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak prawomocnego wyroku sądowego za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- znajomość obowiązujących ustaw i przepisów wykonawczych do tych ustaw dotyczących wykonywania obowiązków na zajmowanym stanowisku,
- znajomość instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych z dnia 18 stycznia 2011 r. (Dz. U. z 2011 r., poz.14, nr 67),
- znajomość ustawy z dnia 8 marca 1990 r., o samorządzie gminnym (t.j.: Dz.U. z 2013 r. 594),
- znajomość ustawy z dnia 21 listopada 2008 r., o pracownikach samorządowych (t.j.: Dz. U z 2018 r., poz.994 ze zm.),
- znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (t.j.: Dz.U. z 2018 r., poz. 2096 ze zm.),
- znajomość ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j.: Dz.U. z 2018 r., poz. 2204 ze zm.),
- znajomość ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j.: Dz.U. z 2018 r., poz. 1945 ze zm.),
- znajomość ustawy z dnia 17 maja 1989 r. prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j.: Dz.U. z 2017 r., poz. 2101 ze zm.),
- znajomość zasad postępowania administracyjnego
i prowadzenia dokumentacji na stanowisku pracy, - umiejętność obsługi urządzeń biurowych, komputera
i internetu.
II. Wymagania dodatkowe
- umiejętność stosowania obowiązujących przepisów prawa, formularzy, procedur, oraz znajomość prowadzenia odpowiedniej dokumentacji na stanowisku pracy,
- sumienność, sprawność, bezstronność, dobre planowanie
i organizowanie pracy, odpowiednia postawa etyczna
i komunikatywność, - umiejętność analitycznego myślenia i radzenia sobie
w sytuacjach kryzysowych, - zdolność do efektywnego podnoszenia kwalifikacji
1. przygotowywanie projektów uchwał Rady Gminy w sprawie nazewnictwa dróg wewnętrznych,
2. zawiadamianie właścicieli nieruchomości o dokonanych zmianach nazw dróg wewnętrznych oraz numerów porządkowych budynków i nieruchomości,
3. wydawanie zgody na lokalizowanie w pasie drogowym dróg wewnętrznych obiektów nie związanych z gospodarką drogową,
4. uzgadnianie opracowanych projektów zjazdów z dróg wewnętrznych w zakresie zgodności z warunkami na lokalizację zjazdu i warunkami technicznymi,
5. uzgadnianie projektów obiektów nie związanych z gospodarką drogową (sieci przyłączy: gazowych, energetycznych, wodociągowych i telekomunikacyjnych) w zakresie zgodności z warunkami określonymi w warunkach na zlokalizowanie obiektów w pasie drogowym dróg wewnętrznych,
6. wyjazdy w teren w celu sporządzenia protokołów przekazania pasa drogowego dróg wewnętrznych wykonawcy robót, w celu kontroli zgodności wykonywanych robót z warunkami zezwolenia i sporządzenia protokołu odbioru pasa drogowego,
7. sporządzanie umów na dzierżawę pasa drogowego dróg wewnętrznych,
8. wystawianie faktur za dzierżawę pasów dróg wewnętrznych,
9. wystawianie wezwań do zapłaty z tytułu należności za dzierżawę pasów dróg wewnętrznych,
10. sporządzanie informacji o nadaniu numerów porządkowych dla nieruchomości położonych na terenie Gminy Niemce dla Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Lublinie oraz Urzędu Statystycznego w Lublinie,
11. wydawanie wyrysów i wypisów ze studium i z planów miejscowych,
12. wydawanie zaświadczeń z zakresu ruchu budowlanego, planów zagospodarowania, studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego,
13. wydawanie zaświadczeń w sprawie zmiany sposobu użytkowania budynku oraz legalizacji budynków,
14. rejestracja wniosków o zmianę przeznaczenia, rejestrowanie pozwoleń na budowę, informacji o zakończeniu budowy i przystąpieniu do użytkowania.
a) życiorys (cv),
b) list motywacyjny,
c) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się
o pracę,
d) kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
e) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
f) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (jeżeli posiada),
g) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych,
h) oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku,
i) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
j) kserokopia dokumentów potwierdzających doświadczenie w pracy,
k) kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności tj. certyfikaty, zaświadczenia, referencje itp. (jeżeli kandydat takie posiada).Miejsce składania dokumentów
a) praca przy komputerze o charakterze administracyjno-biurowym,
b) praca w godzinach: poniedziałek 8.00-16.00, wtorek – piątek 7.30 – 15.30.
W miesiącu styczniu 2019 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Niemce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi 9%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko: Podinspektor w Referacie Planowania Przestrzennego, Gospodarki Nieruchomościami i Ochrony Środowiska”
a) osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Niemce ul. Lubelska 121, 21-025 Niemce,
b) drogą pocztową na adres: Urząd Gminy w Niemcach ul. Lubelska 121, 21-025 Niemce,
c) dopuszcza się składanie dokumentów drogą elektroniczną na adres: info@niemce.pl, opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym, w rozumieniu ustawy z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (t.j.: Dz. U. z 2019 r., poz. 162)
Za termin złożenia dokumentów przesłanych drogą pocztową bądź elektroniczną uważa się datę ich wpływu do Urzędu Gminy Niemce, a w przypadku dokumentów przesłanych drogą elektroniczną, również godzinę ich wpływu.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu Gminy Niemce po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Składane dokumenty (list motywacyjny i CV) winny być opatrzone podpisaną klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Urząd Gminy Niemce, ul. Lubelska 121, 21-025 Niemce zawartych w liście motywacyjnym, CV, kwestionariuszu osobowym dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie i załączonych do nich dokumentach w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy. Dane osobowe podaję dobrowolnie i oświadczam, że zapoznałem/łam się z treścią klauzuli informacyjnej zgodnie z art. 13 Rozporządzania Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, w tym o prawie do cofnięcia zgody.”
Ponadto we wskazanych dokumentach powinien być podany numer telefonu kontaktowego.
Informacja o wynikach naboru będzie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Niemce (www.ugniemce.bip.lubelskie.pl) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Gminy Niemce ul. Lubelska 121.
Wybrany kandydat, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć informację z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Kandydat, który zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu (o ile znajduje się w gronie 5 najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe) jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentów potwierdzających niepełnosprawność.
Termin składania dokumentów
25-02-2019 r. godz. 15.30
Dodano do BIP dnia 14-02-2019 13:31:25