Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Niemce

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Podinspektor w Referacie Planowania Przestrzennego, Gospodarki Nieruchomościami i Ochrony Środowiska (2 etaty)

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Niemce Lubelska 21-025 Niemce
Data ogłoszenia
2019-02-14
Termin składania dokumentów
2019-02-25
Wymagane wykształcenie

Średnie lub wyższe

Wymagania związane ze stanowiskiem
  1. I. Wymagania niezbędne
  1. w przypadku wykształcenia średniego minimum 3 letni staż pracy,
  1. posiadane obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych,
  3. korzystanie z pełni praw publicznych,
  4. brak prawomocnego wyroku sądowego za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  5. nieposzlakowana opinia,
  6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  7. znajomość obowiązujących ustaw i przepisów  wykonawczych do tych ustaw dotyczących wykonywania obowiązków na zajmowanym stanowisku,
  8. znajomość instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych z dnia 18 stycznia 2011 r.     (Dz. U. z 2011 r., poz.14, nr 67),
  9. znajomość ustawy z dnia 8 marca 1990 r., o samorządzie gminnym (t.j.: Dz.U. z 2013 r. 594),
  10. znajomość ustawy z dnia 21 listopada 2008 r., o pracownikach samorządowych (t.j.: Dz. U z 2018 r., poz.994 ze zm.),
  11. znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (t.j.: Dz.U. z 2018 r., poz. 2096 ze zm.),
  12. znajomość ustawy z dnia  21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j.: Dz.U. z 2018 r., poz. 2204 ze zm.),
  13. znajomość ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym  (t.j.: Dz.U. z 2018 r., poz. 1945 ze zm.),
  14. znajomość ustawy z dnia  17 maja 1989 r. prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j.: Dz.U. z 2017 r., poz. 2101 ze zm.),
  15. znajomość zasad postępowania administracyjnego
    i prowadzenia dokumentacji na stanowisku pracy,
  16. umiejętność obsługi urządzeń biurowych, komputera
    i internetu.

II. Wymagania dodatkowe

  1. umiejętność stosowania obowiązujących przepisów prawa, formularzy, procedur, oraz znajomość prowadzenia odpowiedniej dokumentacji na stanowisku pracy,
  2. sumienność, sprawność, bezstronność, dobre planowanie
    i organizowanie pracy, odpowiednia postawa etyczna
    i komunikatywność,
  3. umiejętność analitycznego myślenia i radzenia sobie
    w sytuacjach kryzysowych,
  4. zdolność do efektywnego podnoszenia kwalifikacji
Zakres obowiązków

1.       przygotowywanie projektów uchwał Rady Gminy w sprawie nazewnictwa dróg wewnętrznych,
2.       zawiadamianie właścicieli nieruchomości o dokonanych zmianach nazw dróg wewnętrznych oraz numerów porządkowych budynków i nieruchomości,
3.       wydawanie zgody na lokalizowanie w pasie drogowym dróg wewnętrznych obiektów nie związanych z gospodarką drogową,
4.       uzgadnianie opracowanych projektów zjazdów z dróg wewnętrznych w zakresie zgodności z warunkami na lokalizację zjazdu i warunkami technicznymi,
5.       uzgadnianie projektów obiektów nie związanych z gospodarką drogową (sieci przyłączy: gazowych, energetycznych, wodociągowych i telekomunikacyjnych) w zakresie zgodności z warunkami określonymi w warunkach na zlokalizowanie obiektów w pasie drogowym dróg wewnętrznych,
6.       wyjazdy w teren w celu sporządzenia protokołów przekazania pasa drogowego dróg wewnętrznych wykonawcy robót, w celu kontroli zgodności wykonywanych robót z warunkami zezwolenia i sporządzenia protokołu odbioru pasa drogowego,
7.       sporządzanie umów na dzierżawę pasa drogowego dróg wewnętrznych,
8.       wystawianie faktur za dzierżawę pasów dróg wewnętrznych,
9.       wystawianie wezwań do zapłaty z tytułu należności za dzierżawę pasów dróg wewnętrznych,
10.   sporządzanie informacji o nadaniu numerów porządkowych dla nieruchomości położonych na terenie Gminy Niemce dla Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Lublinie oraz Urzędu Statystycznego w Lublinie,
11.   wydawanie wyrysów i wypisów ze studium i z planów miejscowych,
12.   wydawanie zaświadczeń z zakresu ruchu budowlanego, planów zagospodarowania, studium uwarunkowań i  kierunków zagospodarowania przestrzennego,
13.   wydawanie zaświadczeń w sprawie zmiany sposobu użytkowania budynku oraz legalizacji budynków,
14.   rejestracja wniosków o zmianę przeznaczenia, rejestrowanie pozwoleń na budowę, informacji o zakończeniu budowy i przystąpieniu do użytkowania.

Wymagane dokumenty

a)      życiorys (cv),

b)      list motywacyjny,

c)       kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się
o pracę,

d)      kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,

e)      oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

f)       kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (jeżeli posiada),

g)      oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych,

h)      oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku,

i)        oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

j)        kserokopia dokumentów potwierdzających doświadczenie w pracy,

k)      kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności tj. certyfikaty, zaświadczenia, referencje itp. (jeżeli kandydat takie posiada).Miejsce składania dokumentów

Warunki pracy

a)      praca przy komputerze o charakterze administracyjno-biurowym,

b)      praca w godzinach: poniedziałek 8.00-16.00, wtorek – piątek 7.30 – 15.30.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu styczniu 2019 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Niemce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi 9%.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko: Podinspektor w Referacie  Planowania Przestrzennego, Gospodarki Nieruchomościami i Ochrony Środowiska”

a)      osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Niemce ul. Lubelska 121, 21-025 Niemce,

b)     drogą pocztową na adres: Urząd Gminy w Niemcach  ul. Lubelska 121, 21-025 Niemce, 

c)      dopuszcza się składanie dokumentów drogą elektroniczną na adres: info@niemce.pl, opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym, w rozumieniu ustawy z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (t.j.: Dz. U. z 2019 r., poz. 162)

Za termin złożenia dokumentów przesłanych drogą pocztową bądź elektroniczną uważa się datę ich wpływu do Urzędu Gminy Niemce, a w przypadku dokumentów przesłanych drogą elektroniczną, również godzinę ich wpływu.

      Dokumenty, które wpłyną do Urzędu Gminy Niemce po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.

      Składane dokumenty (list motywacyjny i CV) winny być opatrzone podpisaną klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Urząd Gminy Niemce, ul. Lubelska 121, 21-025 Niemce zawartych w liście motywacyjnym, CV, kwestionariuszu osobowym dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie i załączonych do nich dokumentach w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy. Dane osobowe podaję dobrowolnie i oświadczam, że zapoznałem/łam się z treścią klauzuli informacyjnej zgodnie z art. 13  Rozporządzania Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, w tym o prawie do cofnięcia zgody.”

      Ponadto we wskazanych dokumentach powinien być podany numer telefonu kontaktowego.

Uwagi

Informacja o wynikach naboru będzie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Niemce (www.ugniemce.bip.lubelskie.pl) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Gminy Niemce ul. Lubelska 121.

Wybrany kandydat, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć informację z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

 Kandydat, który zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu (o ile znajduje się w gronie 5 najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe) jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentów potwierdzających niepełnosprawność.

Termin składania dokumentów

25-02-2019 r. godz. 15.30

 

Załączniki
  • pdf pobrano: 46 razy
  • pdf pobrano: 127 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Iwona Prażmo
    Dodano do BIP dnia 14-02-2019 13:31:25