Podinspektor w Referacie Organizacyjnym (1etat)
Wyższe magisterskie
I. Wymagania niezbędne 1. posiadane obywatelstwo polskie, 2. pełna zdolność do czynności prawnych, 3. korzystanie z pełni praw publicznych, 4. brak prawomocnego wyroku sądowego za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 5. nieposzlakowana opinia, 6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku, 7. znajomość obowiązujących ustaw i przepisów wykonawczych do tych ustaw dotyczących wykonywania obowiązków na zajmowanym stanowisku: instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy Prawo Przedsiębiorców, ustawy o Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorców, ustawy o zasadach uczestnictwa przedsiębiorców zagranicznych i innych osób zagranicznych w obrocie gospodarczym na terytorium RP, ustawa o zarządzie sukcesyjnym przedsiębiorstwem osoby fizycznej, ustawa o Rzeczniku Małych i Średnich Przedsiębiorców. 8. znajomość zasad postępowania administracyjnego i prowadzenia dokumentacji na stanowisku pracy, 9. umiejętność obsługi urządzeń biurowych, komputera i internetu. II. Wymagania dodatkowe 1. umiejętność stosowania obowiązujących przepisów prawa, formularzy, procedur, oraz znajomość prowadzenia odpowiedniej dokumentacji na stanowisku pracy, |
2. sumienność, sprawność, bezstronność, dobre planowanie i organizowanie
pracy, odpowiednia postawa etyczna i komunikatywność, 3. umiejętność analitycznego myślenia i radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych, 4. udokumentowane doświadczenie w pacy na stanowiskach związanych ze stosowaniem ustawy Prawo Przedsiębiorców, ustawy o Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorców , |
6. zdolność do efektywnego podnoszenia kwalifikacji.
1. Realizowanie zadań w zakresie działalności gospodarczej: a) Przyjmowanie wniosków do Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) o wpis (zmianę wpisu, o wpis informacji o zawieszeniu lub wznowieniu działalności gospodarczej, o wykreślenie wpisu z CEIDG) na formularzach złożonych osobiście bądź wysłanych listem poleconym, b) potwierdzenia tożsamości wnioskodawcy składającego wniosek, c) przekształcanie wniosków na formę dokumentów elektronicznych podpisywanych podpisem potwierdzonym profilem zaufania, d) przesyłanie wniosków o wpis do CEIDG e) przekazywanie do archiwum zakładowego wniosków w formie dokumentów papierowych oraz dokumentacji z nimi związanej, f) weryfikacja elektronicznej bazy przedsiębiorców Gminy Niemce.
2. W zakresie kultury i sztuki, kultury fizycznej i sportu, a w szczególności: a) prowadzenie rejestru instytucji kultury, b) współdziałanie i koordynowanie z Dyrektorem Gminnego Ośrodka Kultury w Niemcach programów działania oraz bilansowania potrzeb na ich finansowanie, c) organizowanie przedsięwzięć sportowych na szczeblu gminy, oraz współpraca z organizacjami pozarządowymi w zakresie rozwoju kultury fizycznej na terenie Gminy. d) współdziałanie z innymi stanowiskami pracy w zakresie planowania i realizacji remontów i budowy obiektów sportowych. 3. Przyjmowanie zawiadomień i wydawanie decyzji o odmowie wyrażenia zgody na odbycie zgromadzenia publicznego i nadzór nad ich przebiegiem. 4. Przyjmowanie zeznań świadków. 5. Prowadzenie spraw w zakresie ochrony zabytków. |
6. Realizowanie zadań wynikających z ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym.
a) życiorys (cv), b) list motywacyjny, c) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o pracę, d) kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie, e) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego, f) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych, g) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, h) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy tj. świadectwa pracy, a w przypadku trwającego zatrudnienia - zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, i) oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku, |
kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności tj. certyfikaty, zaświadczenia, referencje itp. (jeżeli kandydat takie posiada),
a) praca przy komputerze o charakterze administracyjno-biurowym, b) bezpośredni kontakt z interesantem. c) praca w godzinach poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30.
W miesiącu lipcu 2019 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Niemce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi 8%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko: Podinspektor w Referacie Organizacyjnym" a) osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Niemce ul. Lubelska 121, 21-025 Niemce, b) drogą pocztową na adres: Urząd Gminy Niemce ul. Lubelska 121, 21-025 Niemce, c) dopuszcza się składanie dokumentów drogą elektroniczną za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej na platformie e-PUAPU Urzędu Gminy Niemce oraz na adres: info@niemce.pl, opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym (podpis kwalifikowany lub profilem zaufanym) w rozumieniu ustawy z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (t.j.:Dz. U. z 2019 r., poz. 162). Za termin złożenia dokumentów drogą pocztową lub elektroniczną uważa się datę ich wpływu do Urzędu Gminy Niemce, a w przypadku dokumentów przesłanych drogą elektroniczną również godzinę ich wpływu.
Dokumenty aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Składane dokumenty (list motywacyjny i CV) winny być opatrzone podpisaną klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Urząd Gminy Niemce, ul. Lubelska 121, 21-025 Niemce zawartych w liście motywacyjnym, CV i załączonych do nich dokumentach w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy. Dane osobowe podaję dobrowolnie i oświadczam, że zapoznałem/łam się z treścią klauzuli informacyjnej zgodnie z art. 13 Rozporządzania Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, w tym o prawie do cofnięcia zgody." |
Ponadto we wskazanych dokumentach powinien być podany numer telefonu kontaktowego. Termin składania dokumentów: 26.08.2019 15.30
1) Osoby, które spełnią wymagania formalne zostaną telefonicznie powiadomione o dalszej procedurze postępowania kwalifikacyjnego. 2) Informacja o wynikach naboru będzie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Niemce (www.ugniemce.bip.lubelskie.pl) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Gminy Niemce ul. Lubelska 121. Wybrany kandydat, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć informację z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności. Z kandydatem wyłonionym w drodze naboru po umowie o pracę na czas określony, jeżeli nie będzie zastrzeżeń do wykonywanej pracy będzie zawarta umowa na czas nieokreślony. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym umowę o pracę zawiera się na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy. W czasie trwania umowy organizuje się służbę przygotowawczą kończącą się egzaminem, którego pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika. 3) Klauzula informacyjna: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, iż:
|
Dodano do BIP dnia 14-08-2019 15:12:38