Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Niemce

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Referent ds. finansowo - oświatowych

Jednostka ogłaszająca
Gminny Ośrodek Administracyjny Szkół ul. Lubelska 121 21-025 Niemce
Data ogłoszenia
2023-06-06
Termin składania dokumentów
2023-06-16
Wymagane wykształcenie

średnie

Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania niezbędne:

  1. Wykształcenie: średnie.
  2. Obywatelstwo polskie.
  3. Pełna zdolność do czynności prawnych.
  4. Korzystanie z pełni praw publicznych.
  5. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku.
  6. Brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  7. Nieposzlakowana opinia.
  8. Znajomość obowiązujących ustaw i przepisów wykonawczych do tych ustaw dotyczących wykonywania obowiązków na zajmowanym stanowisku: ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy Prawo oświatowe, ustawy o finansowaniu zadań oświatowych, ustawy Karta nauczyciela, ustawy o systemie oświaty.
  9. Biegła znajomość obsługi komputera, pakietu biurowego (MS Word, MS Excel), Internetu oraz urządzeń biurowych.

Wymagania dodatkowe:

  1. Mile widziane wykształcenie wyższe na kierunku administracja.
  2. Mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy w administracji samorządowej.
  3. Umiejętność stosowania obowiązujących przepisów prawa, formularzy, procedur oraz znajomość prowadzenia odpowiedniej dokumentacji na stanowisku pracy.
  4. Sumienność, sprawność, bezstronność, dobre planowanie i organizowanie pracy, odpowiednia postawa etyczna i komunikatywność.
  5. Umiejętność analitycznego myślenia i radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych.
  6. Odpowiedzialność, rzetelność, terminowość.
  7. Zdolność efektywnego podnoszenia kwalifikacji.
  8. Umiejętność pracy w zespole.
Zakres obowiązków

Zakres wykonywania zadań na stanowisku:

  1. Czynności w zakresie dotacji przekazywanych z budżetu Gminy Niemce na działalność oświatową przedszkoli niepublicznych:

- obliczanie podstawowej kwoty dotacji,

- sporządzanie not księgowych dla innych gmin w celu pokrycia kosztów dotacji udzielanych na dzieci zamieszkałe poza terenem Gminy Niemce, które uczęszczają do przedszkoli niepublicznych działających na terenie Gminy Niemce, sprawdzanie, opisywanie oraz przekazywanie do Skarbnika Gminy Niemce not obciążeniowych wpływających od innych gmin w celu zwrotu pokrycia kosztów dotacji udzielanych na dzieci zamieszkałe na terenie Gminy Niemce, które uczęszczają do przedszkoli niepublicznych działających na terenie innych gmin,

- przyjmowanie rozliczeń dotacji oświatowej otrzymanej z budżetu Gminy Niemce sporządzonych przez przedszkola niepubliczne oraz dokonywanie kontroli nad prawidłowością wykorzystania dotacji oświatowej na ich podstawie;

  1. Prowadzenie spraw związanych z dotacją celową z budżetu państwa przyznaną na realizację zadań własnych w zakresie wychowania przedszkolnego;
  2. Czynności w zakresie dochodów i wydatków wynikających z rozliczeń pomiędzy gminami z tytułu pokrywania kosztów wychowania przedszkolnego;
  3. Prowadzenie urządzeń analitycznych niezbędnych do sporządzenia sprawozdań z wykonywania funduszu płac oraz sporządzanie sprawozdań z wykonania funduszu płac (Z-03, Z-06, Z-12);
  4. Prowadzenie spraw związanych z nauczaniem religii uczniów innych wyznań;
  5. Prowadzenie spraw w zakresie kontroli spełnienia obowiązku nauki przez młodzież zamieszkałą na terenie Gminy Niemce;
  6. Prowadzenie spraw dotyczących realizacji obowiązku szkolnego przez dzieci z terenu gm. Niemce;
  7. Koordynowanie spraw związanych z doskonaleniem zawodowym nauczycieli;
  8. Koordynowanie spraw w ramach Funduszu Zdrowotnego Nauczycieli;
  9. Prowadzenie spraw związanych z programem „Wyprawka szkolna”;
  10. Przygotowanie rocznej informacji z realizacji zadań oświatowych Gminy Niemce;
  11. Prowadzenie spraw związanych z wyposażeniem szkół w podręczniki, materiały edukacyjne i materiały ćwiczeniowe na podst. art. 54 i następne ustawy z dnia 27 października 2017 r. o finansowaniu zadań oświatowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2082);
  12. Koordynowanie ogółu działań podejmowanych dla zapewnienia realizacji celów i zadań GOASz w sposób zgodny z prawem, efektywny, oszczędny i terminowy, w szczególności z zastosowaniem przepisów w sprawie systemu kontroli zarządczej;
  13. Wgląd i korzystanie z danych wprowadzonych do Systemu Informacji Oświatowej;
  14. Wykonywanie czynności związanych z rozliczeniem inwentaryzacji jednostek obsługiwanych;
  15. Prowadzenie i przechowywanie dokumentów dotyczących prowadzonych spraw oraz odpowiedzialność za ich stan do chwili przekazania do składnicy akt;
  16. Sporządzanie sprawozdań z zakresu załatwianych spraw na swoim stanowisku pracy.
Wymagane dokumenty

Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny.
  2. CV (życiorys).
  3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
  4. Kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie.
  5. Kserokopie innych dokumentów poświadczających posiadane kwalifikacje, uprawnienia i umiejętności (jeżeli kandydat takie posiada).
  6. Kserokopie dokumentów potwierdzających zatrudnienie (świadectwa pracy, aktualne zaświadczenie - jeżeli kandydat takie posiada).
  7. Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
  8. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych.
  9. Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych.
  10. Oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  11. Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na w/w stanowisku.
  12. Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (jeżeli kandydat takie posiada).
Warunki pracy

Warunki pracy:

  1. Praca przy komputerze.
  2. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy.
  3. Praca w godzinach: poniedziałek-piątek 7.30-15.30.
  4. Budynek administracyjny nie posiada windy i nie jest przystosowany do potrzeb osób  niepełnosprawnych z dysfunkcją ruchu (III piętro).
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu maju 2023 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w GOASz, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Gminnego Ośrodka Administracyjnego Szkół w Niemcach (budynek Urzędu Gminy Niemce, III piętro, pokój nr 405) lub pocztą na adres: Gminny Ośrodek Administracyjny Szkół w Niemcach, ul. Lubelska 121, 21-025 Niemce, w zamkniętej kopercie opatrzonej opisem „Konkurs na stanowisko referent ds. finansowo oświatowych” w terminie do dnia 16 czerwca 2023 r. do godz. 15.30. Za dzień złożenia oferty wysłanej za pomocą poczty uważa się dzień wpływu oferty do Gminnego Ośrodka Administracyjnego Szkół w Niemcach.

Uwagi
  1. Składane dokumenty (list motywacyjny i CV) winny być opatrzone podpisaną klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych wykraczających poza zakres danych wynikających z art. 221 § 1 Kodeksu pracy przez Gminny Ośrodek Administracyjny Szkół w Niemcach, ul. Lubelska 121, 21-025 Niemce, zawartych w liście motywacyjnym, CV i załączonych do nich dokumentach w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy.”

  1. Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Gminnego Ośrodka Administracyjnego Szkół po określonym terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Postępowanie związane z naborem przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana zarządzeniem Dyrektora Gminnego Ośrodka Administracyjnego Szkół w Niemcach. Konkurs przeprowadza się w dwóch etapach, na które składają się:
  • Analiza wstępna dokumentów aplikacyjnych i ustalenie listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określne w ogłoszeniu o naborze; oferty niekompletne i niespełniające wymagań zostaną odrzucone;
  • Postępowanie sprawdzające: merytoryczna ocena dokumentów aplikacyjnych, rozmowa kwalifikacyjna.
  1. Komisja Rekrutacyjna dokona otwarcia i analizy formalnej wszystkich złożonych ofert niezwłocznie po terminie ustalonym na ich złożenie. O wynikach analizy formalnej ofert oraz o terminie rozmowy kwalifikacyjnej dla kandydatów spełniających wymagania formalne, kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
  2. W toku naboru komisja wyłania nie więcej niż 5 najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, których przedstawia dyrektorowi Gminnego Ośrodka Administracyjnego Szkół w Niemcach celem zatrudnienie wybranego kandydata. Ostateczną decyzję o wyborze kandydata do pracy podejmie dyrektor Gminnego Ośrodka Administracyjnego Szkół w Niemcach.
  3. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Niemce oraz tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Niemce, ul. Lubelska 121.
  4. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym umowę o pracę zawiera się na czas określony (6 miesięcy). W czasie trwania umowy organizuje się służbę przygotowawczą kończącą się egzaminem, którego pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika. Przewiduje się zawarcie kolejnej umowy na czas określony lub czas nieokreślony bez przeprowadzenia kolejnego naboru. W pozostałych przypadkach umowę o pracę zawiera się na czas określony 6 miesięcy.
  5. Wyłoniony w drodze naboru kandydat przed zawarciem umowy o pracę będzie zobowiązany dostarczyć informację o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego oraz zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku. Niedostarczenie dokumentów spowoduje odstąpienie od zawarcia umowy.
  6. Dokumenty aplikacyjne osób złożone w odpowiedzi na ogłoszenie o naborze będą przechowywane zgodnie z regulaminem naboru i instrukcją kancelaryjną.
  7. Dyrektor Gminnego Ośrodka Administracyjnego Szkół w Niemcach zastrzega sobie prawo odwołania naboru, przedłużenia terminu składania ofert pracy. Dyrektor Gminnego Ośrodka Administracyjnego Szkół w Niemcach może również nie dokonać wyboru żadnego z kandydatów, ze względu na niezadowalający stopień spełniania wymagań stawianych kandydatom.

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Anna Studzińska
Dodano do BIP dnia 06-06-2023 14:03:12