Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Niemce

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Inspektor (2 etaty)

Jednostka ogłaszająca
Zakład Gospodarki Komunalnej w Niemcach ul. Lubelska 121 21-025 Niemce
Data ogłoszenia
2022-04-12
Termin składania dokumentów
2022-04-22
Wymagane wykształcenie

Wyższe (preferowane: administracja)

Wymagania związane ze stanowiskiem

      I. Wymagania niezbędne:

  1. Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku co najmniej - 3 letni staż pracy,
  2. obywatelstwo polskie;
  3. pełna zdolność do czynności prawnych;
  4. korzystanie z pełni praw publicznych;
  5. brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  6. nieposzlakowana opinia;
  7. stan zdrowia pozwala na zatrudnienie na określonym stanowisku;
  8. znajomość obowiązujących ustaw i przepisów wykonawczych do tych ustaw dotyczących wykonywania obowiązków na zajmowanym stanowisku,
  9. znajomość instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt, instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
  10. znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
  11. znajomość ustawy o samorządzie gminnym,
  12. znajomość ustawy kodeks postępowania administracyjnego,
  13. znajomość ustawy kodeks cywilny
  14. znajomość ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
  15. znajomość ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków,
  16. znajomość ustawy prawo wodne,
  17. znajomość ustawy prawo zamówień publicznych,
  18. znajomość zasad postępowania administracyjnego i prowadzenia dokumentacji na stanowisku pracy,
  19. umiejętność obsługi urządzeń biurowych, komputera i
  20. prawo jazdy kat. B

Wymagania dodatkowe:

  1. Umiejętność stosowania obowiązujących przepisów prawa, formularzy, procedur oraz znajomość prowadzenia odpowiedniej dokumentacji na stanowisku pracy;
  2. umiejętność czytania map sytuacyjno – wysokościowych/ projektów budowlanych,
  3. umiejętność redagowania pism,
  4. znajomość instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
  5. sumienność, sprawność, bezstronność, dobre planowanie i organizowanie pracy, odpowiednia postawa etyczna i komunikatywność;
  6. umiejętność analitycznego myślenia i radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych;
  7. umiejętność interpretacji i stosowania w praktyce przepisów prawnych dotyczących zajmowanego stanowiska,
  8. odpowiedzialność, rzetelność, terminowość,
  9. zdolność efektywnego podnoszenia kwalifikacji;
  10. umiejętność pracy w zespole;
  11. współpraca z konserwatorem sieci i urządzeń wodociągowo – kanalizacyjnych.

 

Zakres obowiązków

 

  1. Prowadzenie spraw związanych z przejmowaniem przez Gminę sieci wodociągowych i kanalizacyjnych.
  2. Przyjmowanie wniosków i wydawanie warunków technicznych podłączenia do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej.
  3. Prowadzenie rejestru awarii sieci wodociągowo kanalizacyjnej.
  4. Wnioski o odszkodowania z polis w związku z prowadzona działalnością.
  5. Prowadzenie skrzynki pocztowej i zakładki na ZGK na BIP Gminy Niemce.
  6. Przygotowywanie wniosku o zajęcie pasa drogowego (droga: wojewódzka, krajowa, powiatowa).
  7. Ustanawianie służebności przesyłu.
  8. Gospodarowanie środkami trwałymi (oddawanie do ekspertyzy i likwidacja).
  9. Sporządzanie sprawozdań i ankiet z realizacji KPOŚiK.
  10. Korespondencja: przygotowywanie, wpisywanie do książki korespondencji i wynoszenie do Urzędu Pocztowego.
  • Przyjmowanie i rozdział korespondencji oraz przesyłek
  • Prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • Wysyłanie korespondencji oraz przesyłek
  1. Prowadzenie rejestru i wykonywanie czynności związanych z wydawaniem zezwoleń na świadczenie usług w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych
  2. Gromadzenie i nadzór nad sporządzaniem kwartalnych sprawozdań przez przedsiębiorców prowadzących działalność w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych.
  3. Przygotowywanie danych o rodzaju i ilości nieczystości ciekłych odebranych z terenu gminy do sprawozdania Wójta Gminy Niemce w zakresie gospodarowania odpadami.
  4. Prowadzenie ewidencji zakupu paliwa.
  5. Ustalanie norm zużycia paliwa.
  6. Rozliczanie kart drogowych pojazdów.
  7. Rozliczanie paliwa i opłat za korzystanie ze środowiska w zakresie wprowadzania gazów lub pyłów do powietrza z procesów spalania paliw w silnikach spalinowych i sporządzanie odpowiednich wykazów.
  8. Prowadzenie składnicy akt.
  • opracowywanie i aktualizowanie instrukcji w sprawie organizacji i działania archiwum zakładowego
  • Przekazywanie instrukcji oraz niezbędnych informacji z zakresu prawidłowego przygotowania akt do ich przekazania do archiwum
  • Przechowywanie, zabezpieczanie oraz ewidencja akt
  • Porządkowanie – w razie potrzeby akt niewłaściwie opracowanych
  • udostępnianie akt do celów służbowych i innych oraz wydawanie uwierzytelnionych odpisów
  • przekazywanie materiałów archiwalnych do właściwego Archiwum Państwowego oraz współpraca z tym archiwum
  1. Wprowadzanie przepisów kancelaryjno-archiwalnych tj. instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt w uzgodnieniu z Archiwum Państwowym (na podstawie ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach)
Wymagane dokumenty

 

  1. List motywacyjny;
  2. Życiorys (curriculum vitae);
  3. Kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  4. Kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie;
  5. Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  6. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych;
  7. Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  8. Oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  9. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy tj. świadectwa pracy, a w przypadku trwającego zatrudnienia zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia;
  10. Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku;
  11. Kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności tj. certyfikaty, zaświadczenia, referencje itp. (jeżeli kandydat je posiada);

 

Warunki pracy

II. Warunki pracy:

 

  1. praca przy komputerze o charakterze administarcyjno – biurowym,
  2. praca w godzinach: poniedziałek – piątek 7:30 – 15:30,
  3. zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
  4. bezpośredni kontakt z interesantem
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

III. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

  1. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Niemcach był niższy niż 6%.

Wymagane dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko:  Inspektor  w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Niemcach; z podanym adresem do korespondencji, numerem telefonu kontaktowego.

Miejsce składania dokumentów

IV. Miejsce składania dokumentów:

  1. osobiście: Zakład Gospodarki Komunalnej w Niemcach ul. Lubelska 121, 21-025 Niemce. W przypadku przesyłania oferty listem poleconym liczy się data doręczenia przesyłki do Zakładu Gospodarki Komunalnej
  2. drogą pocztową na adres: Zakład Gospodarki Komunalnej, 21-025 Niemce, ul. Lubelska 121;
  3. dopuszcza się składanie dokumentów drogą elektroniczną za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej na platformie e-PUAPU Zakładu Gospodarki Komunalnej w Niemce oraz na adres: zgk@niemce.pl opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym (podpis kwalifikowany lub profilem zaufanym) w rozumieniu ustawy z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (t.j.: Dz.U. z 2021 r., poz. 1797 ze zm.).

Dokumenty, które wpłyną do  Zakładu Gospodarki Komunalnej po upływie  wyżej określonego terminie nie będą rozpatrywane.

Składane dokumenty (list motywacyjny i CV) winny być opatrzone podpisaną klauzulą:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Zakład Gospodarki Komunalnej w Niemce, ul. Lubelska 121, 21-025 Niemce zawartych w liście motywacyjnym, CV i załączonych do nich dokumentach w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy. Dane osobowe podaję dobrowolnie i oświadczam, że zapoznałem/łam się z treścią klauzuli informacyjnej zgodnie z art. 13  Rozporządzania Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, w o prawie do cofnięcia zgody.

Termin składania dokumentów: 22-04-2022, godz. 15:00

Załączniki:

  • Kwestionariusz osobowy
Uwagi

Postępowanie związane z  naborem przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana zarządzeniem Dyrektora Zakładu Gospodarki Komunalnej.

Konkurs przeprowadza się w dwóch etapach, na które składają się:

  1. Analiza wstępna dokumentów aplikacyjnych i ustalenie listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze; oferty niekompletne i niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu zostaną odrzucone;
  2. Ocena wyłonionych w I etapie kandydatów poprzez rozmowę kwalifikacyjną.

Komisja Rekrutacyjna dokona otwarcia i analizy formalnej wszystkich złożonych ofert niezwłocznie po terminie ustalonym na ich złożenie.

O wynikach analizy formalnej ofert oraz o terminie rozmowy kwalifikacyjnej dla kandydatów spełniających wymagania formalne, kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.

W toku naboru komisja wyłania nie więcej niż 5 najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, których przedstawia kierownikowi jednostki celem zatrudnienia wybranego kandydata.

Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wynikach naboru będzie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Niemce (www.ugniemce.bip.lubelskie.pl) .

Wybrany kandydat przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć informacje z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe..

Z kandydatem wyłonionym w drodze naboru po umowie o pracę na czas określony, jeżeli nie będzie zastrzeżeń do wykonywanej pracy będzie zawarta umowa na czas nieokreślony.

W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, umowę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy.

W czasie  trwania umowy organizuje się służbę przygotowawczą kończącą się egzaminem, którego pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.

Dyrektor Zakładu Gospodarki Komunalnej zastrzega sobie prawo odwołania naboru, przedłużenia terminu składania ofert pracy lub zmiany terminu i miejsca otwarcia ofert. Dyrektor Zakładu Gospodarki Komunalnej może również nie dokonać wyboru żadnego z kandydatów ze względu na niezadowalający stopień spełnienia wymagań stawianych kandydatom.

Klauzula informacyjna: zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679  z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(ogólne rozporządzenie o ochronie danych)  informuję, że:

  1. Administratorem danych kandydata na stanowisko zawarte w ogłoszeniu będzie Zakład Gospodarki Komunalnej w Niemcach, mający siedzibę w Niemcach (21-025) przy ul. Lubelskiej 121, adres e-mail: zgk@niemce.pl
  2. Z inspektorem Ochrony danych kandydat może skontaktować się drogą elektroniczną; iod.zgk@niemce.pl lub pisemnie na adres Administratora danych.
  3. Dane kandydata będą przetwarzane wyłącznie w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy na podstawie art. 22¹ Kodeksu pracy oraz art. 11 i n. ustawy o pracownikach samorządowych w zw. z art.6 ust. 1 lit. a RODO.
  4. Dane kandydata mogą zostać przekazane organom władzy publicznej oraz podmiotom przetwarzającym, którym Zakład Gospodarki Komunalnej w Niemcach zleci wykonywanie czynności przetwarzania danych.
  5. Twoje dane będą przechowywane przez 5 lat zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
  6. Podane przez kandydata dane osobowe nie będą wykorzystywane do decyzji opartej na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, ani nie zostaną przekazane do państwa trzeciego (poza obszar Unii Europejskiej, Islandii, Norwegii i Lichtensteinu) lub organizacji międzynarodowej.
  7. Kandydat ma prawo do żądania od Zakładu Gospodarki Komunalnej w  Niemcach dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przechowywania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także do przenoszenia danych.
  8. Kandydat ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych jako organu nadzorczego, gdy przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
  9. Kandydat ma prawo w każdym momencie wycofać zgodę bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody.
  10. Podanie przez kandydata danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22¹ Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postepowaniu rekrutacyjnym. Podanie innych danych jest dobrowolne.
Załączniki
  • pdf pobrano: 5 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Niemce Administrator
    Dodano do BIP dnia 12-04-2022 14:05:28