Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Niemce

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Młodszy referent w Referacie Finansowym (1 etat)

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Niemce Lubelska 21-025 Niemce
Data ogłoszenia
2022-12-23
Termin składania dokumentów
2023-01-03
Wymagane wykształcenie

Średnie

Wymagania związane ze stanowiskiem

1. Wymagania niezbędne

2. obywatelstwo polskie,

3. pełna zdolność do czynności prawnych,

4. korzystanie z pełni praw publicznych,

5. brak prawomocnego wyroku sądowego za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

6. nieposzlakowana opinia,

7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,

8. znajomość obowiązujących ustaw i przepisów wykonawczych do tych ustaw dotyczących wykonywania obowiązków na zajmowanym stanowisku: instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o rachunkowości, rozporządzenia w sprawie sprawozdawczości budżetowej, rozporządzenia w sprawie sprawozdań jednostek sektora finansów publicznych w zakresie operacji finansowych.

9. znajomość zasad postępowania administracyjnego i prowadzenia dokumentacji na stanowisku pracy,

10. umiejętność obsługi urządzeń biurowych, komputera i internetu.

II. Wymagania dodatkowe

1. mile widziane wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku ekonomia,

2. mile widziane doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych z księgowością budżetową oraz w administracji samorządowej,

3. sumienność, sprawność, bezstronność, dobre planowanie i organizowanie pracy, odpowiednia postawa etyczna i komunikatywność,

4. umiejętność analitycznego myślenia i radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych,

5. zdolność do efektywnego podnoszenia kwalifikacji.

6. umiejętność pracy w zespole,

7. umiejętność obsługi programów księgowych i budżetowych t.j.: program finansowo – księgowy, eZD – ezarządzanie Dokumentacją, Intarnet Banking, pakiet biurowy, Bestia@, System Budżet 24, Druki Gofin.

 

Zakres obowiązków

1. prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującymi zasadami dla:

- budżetu gminy - (w zakresie księgowania sprawozdań budżetowych Rb-28S oraz Rb-27S składanych przez poszczególne jednostki budżetowe),

- jednostki budżetowej- Urząd Gminy (w zakresie wydatków- zaangażowanie wydatków budżetowych, zobowiązania, koszty, inwestycje),

- funduszy celowych i depozytów,

2. prowadzenie ksiąg pomocniczych dla:

- rozrachunków z kontrahentami,

- inwestycji rozpoczętych,

3. sporządzanie poleceń przelewu dotyczących wydatków bieżących budżetu,

4. przygotowywanie  zestawień dochodów, wydatków, inwestycji, zadań zleconych, funduszu sołeckiego, dochodów jednostek oświatowych, wydatków zakładu budżetowego i innych na potrzeby  opisowego sprawozdania z wykonania budżetu gminy,

5. sporządzanie zestawień niezbędnych do przygotowania łącznych sprawozdań finansowych i bilansu skonsolidowanego ,

6. uzgadnianie sald kont syntetycznych z osobami prowadzącymi ewidencję
analityczną, sporządzającymi naliczenia  oraz przypisy i odpisy należności,

7. prowadzenie spraw w zakresie zakładania lokat dla środków sum depozytowych oraz ich likwidacji i zwrotu do kontrahentów,

8. weryfikacja stanu aktywów i pasywów nie podlegających inwentaryzacji w drodze spisu z natury lub uzgodnieniu sald na ostatni dzień roku obrotowego, z wyłączeniem zaległości i nadpłat podatków: rolnego, od nieruchomości leśnego i od środków transportowych,

9. weryfikacja zapisów konta inwestycji rozpoczętych, przygotowywanie wydruków dla referatu inwestycji celem sporządzenia dokumentów OT, PT; oraz sporządzanie we współpracy z referatem inwestycji protokołu weryfikacji inwestycji rozpoczętych,

10. sporządzanie wymaganych sprawozdań w zakresie prowadzonych spraw,

11. przygotowanie dokumentów do dekretacji, sporządzanie zbiorczych dowodów księgowych dla  wydatków budżetowych;

12. przygotowywanie zestawień niezbędnych do przygotowania sprawozdania RF-03;

13. sporządzanie sprawozdań z rozliczenia dotacji celowych  z budżetu państwa oraz środków funduszy;

14. prowadzenie ksiąg pomocniczych dla:

- środków trwałych (ilościowo i wartościowo), wartości niematerialnych  i prawnych (ilościowo i wartościowo), oraz dokonywanie odpisów
umorzeniowych według stawek amortyzacyjnych,

15. prowadzenie ewidencji wyposażenia (ilościowo),

16. przygotowywanie zestawień różnic inwentaryzacyjnych, wycena aktywów podlegających  inwentaryzacji w drodze spisu z natury,

17. wystawianie not obciążeniowych oraz not korygujących dotyczących budżetu gminy,

18. weryfikacja zapisów konta 224 oraz przygotowywanie dokumentu PK dla dotacji uznanych za wykorzystane i rozliczone po zakończeniu roku budżetowego,

19. prowadzenie karty szkoleń dla pracowników Referatu Finansowego,

20. przygotowywanie umów dotacji oraz weryfikacja przedłożonych do nich sprawozdań z wykorzystania dotacji,

21. windykacja należności z tytułu opłaty planistycznej i dzierżawy pasa drogowego,

22. sporządzanie wydruków:

- ksiąg rachunkowych - na koniec roku obrotowego,

- zestawienia obrotów i sald - na koniec miesiąca,

23. przechowywanie dokumentów i urządzeń księgowych w zakresie stanowiska oraz przekazywanie w odpowiednich terminach do archiwum.

Wymagane dokumenty

1. życiorys (cv),

2. list motywacyjny,

3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o pracę,

4. kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,

5. oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

6. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych,

7. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

8. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy tj. świadectwa pracy, a w przypadku trwającego zatrudnienia - zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia,

9. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku,

10. kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności tj. certyfikaty, zaświadczenia, referencje itp. (jeżeli kandydat takie posiada),

 

Warunki pracy

1. zatrudnienie w wymiarze – 1 etet

2. praca przy komputerze o charakterze administracyjno-biurowym,

3. praca w godzinach poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30.

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu listopadzie 2022 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Niemce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił 7%

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko: Młodszy referent w Referacie Finansowym."

1. osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Niemce ul. Lubelska 121, 21-025 Niemce,

2. drogą pocztową na adres: Urząd Gminy Niemce ul. Lubelska 121, 21-025 Niemce,

Za termin złożenia dokumentów drogą pocztową uważa się datę ich wpływu do Urzędu Gminy Niemce.

Dokumenty aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Składane dokumenty (list motywacyjny i CV) winny być opatrzone podpisaną klauzulą:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych wykraczających poza zakres danych wynikających z art. 221 § 1 kodeksu pracy przez Urząd Gminy Niemce, ul. Lubelska 121, 21-025 Niemce zawartych w liście motywacyjnym, CV i załączonych do nich dokumentach w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy.”

Ponadto we wskazanych dokumentach powinien być podany numer telefonu kontaktowego oraz adres e-mail.

 

Uwagi

Postępowanie związane z naborem przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana zarządzeniem Wójta Gminy Niemce. Konkurs przeprowadza się w dwóch etapach, na które składają się:

1. wstępna analiza dokumentów aplikacyjnych i ustalenie listy kandydatów , którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze; oferty niekompletne i niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu zostaną odrzucone,

2. ocena wyłonionych w I etapie kandydatów poprzez rozmowę kwalifikacyjną.

Komisja Rekrutacyjna dokona otwarcia i analizy formalnej wszystkich złożonych ofert niezwłocznie po terminie ustalonym na ich złożenie. O wynikach analizy formalnej ofert oraz o terminie rozmowy kwalifikacyjnej dla kandydatów spełniających wymagania formalne, kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo.

W toku naboru komisja wyłania nie więcej niż 5 najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, których przedstawia kierownikowi jednostki celem zatrudnienia wybranego kandydata. Ostateczną decyzję o wyborze kandydata do pracy podejmuje Wójt Gminy Niemce.

Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wynikach naboru będzie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Niemce (www.ugniemce.bip.lubelskie.pl) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Gminy Niemce ul. Lubelska 121. Wybrany kandydat, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć informację z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności. Z kandydatem wyłonionym w drodze naboru po umowie o pracę na czas określony, jeżeli nie będzie zastrzeżeń do wykonywanej pracy będzie zawarta umowa na czas nieokreślony. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym umowę o pracę zawiera się na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy. W czasie trwania umowy organizuje się służbę przygotowawczą kończącą się egzaminem, którego pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.

Wójt Gminy Niemce zastrzega sobie prawo odwołania naboru, przedłużenia terminu składania ofert pracy lub zmiany terminu i miejsca otwarcia ofert. 

Wójt Gminy Niemce może również nie dokonać wyboru żadnego z kandydatów, ze względu na niezadowalający stopień spełnienia wymagań stawianym kandydatom.

Klauzula informacyjna: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, iż:

1. Administratorem danych kandydata na stanowisko zawarte w ogłoszeniu będzie Urząd Gminy Niemce ul. Lubelska 121, 21-025 Niemce, tel. 81 756 15 21; info@niemce.pl

2. z Inspektorem Ochrony Danych kandydat może skontaktować się drogą elektroniczną: iod@niemce.pl lub pisemnie na adres Administratora danych.

3. dane kandydata będą przetwarzane wyłącznie w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy na podstawie art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 11 i n. ustawy o pracownikach samorządowych w zw. z art. 6 ust. 1 lit.  c RODO), a dane niewymienione w przepisach na podstawie zgody kandydata zgodnie art. 6 ust. 1 lit) a RODO;

4. dane kandydata mogą zostać przekazane organom władzy publicznej oraz podmiotom przetwarzającym, którym Urząd Gminy Niemce zleci wykonywanie czynności przetwarzania danych;

5. dane kandydata będą przechowywane przez okres 5 lat zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.

6. podane przez kandydata dane osobowe nie będą wykorzystywane do decyzji opartej na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, ani nie zostaną przekazane do państwa trzeciego (poza obszar Unii Europejskiej, Islandii, Norwegii i Lichtensteinu) lub organizacji międzynarodowej.

7. kandydat ma prawo do żądania od Urzędu Gminy Niemce dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przechowywania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także do przenoszenia danych;

8. kandydat ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych jako organu nadzorczego, gdy przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Rozporządzania Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

9. kandydat ma prawo w każdym momencie wycofać zgodę bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody;

10. podanie przez kandydata danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie innych danych jest dobrowolne.

 

Termin składania dokumentów: 03-01-2023 r. godz. 15.00

Załączniki

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Niemce Administrator
Dodano do BIP dnia 23-12-2022 12:12:08