Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Niemce

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Inspektor do spraw księgowości budżetowej

Jednostka ogłaszająca
Zakład Gospodarki Komunalnej w Niemcach
Data ogłoszenia
2023-01-05
Termin składania dokumentów
2023-01-16
Wymagane wykształcenie

wyższe kierunkowe 1 rok stażu pracy

średnie kierunkowe 3 lata stażu pracy

Wymagania związane ze stanowiskiem
  1. Wymagania niezbędne:
  2. obywatelstwo polskie,
  3. pełna zdolność do czynności prawnych,
  4. korzystanie z pełni praw publicznych,
  5. wykształcenie wyższe preferowane - ekonomia (księgowość, rachunkowość) lub pokrewne oraz minimum 1 rok stażu pracy lub wykształcenie średnie preferowane ekonomiczne oraz 3 lata stażu pracy
  6. brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  7. nieposzlakowana opinia,
  8. stan zdrowia pozwala na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  9. znajomość obowiązujących ustaw i przepisów wykonawczych do tych ustaw dotyczących wykonywania obowiązków na zajmowanym stanowisku:
  • znajomość instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt, instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
  • znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
  • znajomość ustawy o samorządzie gminnym,
  • znajomość ustawy kodeks postępowania administracyjnego,
  • znajomość ustawy kodeks cywilny,
  • znajomość ustawy o finansach publicznych,
  • znajomość ustawy o podatku VAT,
  • znajomość ustawy prawo zamówień publicznych,
  • znajomość ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowy, odprowadzaniu ścieków,
  • znajomość ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ,
  1. praktyczna znajomość zagadnień księgowych i podatkowych,
  2. ugruntowana wiedza z zakresu rachunkowości, finansów i rozliczeń podatkowych,
  3. znajomość zasad postępowania administracyjnego i prowadzenia dokumentacji na stanowisku pracy

Wymagania dodatkowe:

  1. Wykształcenie wyższe (ukończył/a ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości),
  2. ukończył/a średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,
  3. umiejętność stosowania obowiązujących przepisów prawa, formularzy, procedur oraz znajomość prowadzenia odpowiedniej dokumentacji na stanowisku pracy,
  4. sumienność, sprawność, bezstronność, dobre planowanie i organizowanie pracy, odpowiednia postawa etyczna i komunikatywność,
  5. umiejętność analitycznego myślenia i radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych,
  6. odpowiedzialność, rzetelność, terminowość,
  7. zdolność efektywnego podnoszenia kwalifikacji,
  8. umiejętność pracy w zespole,
  9. mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.
Zakres obowiązków
  1. Prowadzenie rachunkowości Zakładu Gospodarki Komunalnej, zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami polegającymi na zorganizowaniu sporządzania, przyjmowania, obiegu, archiwowania i kontrolowania dokumentów w sposób zapewniający właściwy przebieg operacji gospodarczych ochronę mienia będącego w posiadaniu jednostki, sporządzaniu kalkulacji wynikowych kosztów wykonanych zadań oraz sprawozdawczości finansowej,
  2. Bieżące i prawidłowe prowadzenie księgowości, terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych,
  3. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad wykonywania budżet,
  4. Zapewnieni pod względem finansowym prawidłowości umów zawieranych przez Zakład Gospodarki Komunalnej,
  5. Przestrzeganie zasad rozliczeń pieniężnych,
  6. Zapewnienie terminowego ściągania należności i dochodzenia roszczeń spornych oraz spłat zobowiązań,
  7. Analiza wykorzystania środków przydzielonych z budżetu i innych będących w dyspozycji Zakładu Gospodarki Komunalnej,
  8. Właściwe wykorzystanie sprzętu informatycznego, wnioskowanie w zakresie nowych programów,
  9. Dokonywanie wstępnej, bieżącej i następnej kontroli funkcjonalnej w zakresie powierzonych obowiązków, kontroli operacji gospodarczych stanowiących przedmiot księgowań,
  10. Opracowywanie projektów przepisów wydawanych przez Dyrektora dotyczących prowadzenia rachunkowości, a w szczególności: Zakładowego Planu Kont, obiegu dokumentów, zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji.

 

Wymagane dokumenty

Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny,
  2. Życiorys (curriculum vitae),
  3. Kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  4. Kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
  5. Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  6. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych,
  7. Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  8. Oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  9. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy tj. świadectwa pracy, a w przypadku trwającego zatrudnienia zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia,
  10. Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  11. Kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności tj. certyfikaty, zaświadczenia, referencje itp. (jeżeli kandydat posiada),
Warunki pracy
  1. praca przy komputerze,
  2. praca w godzinach: poniedziałek - piątek 7:30 -15:30,
  3. zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce
  1. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w Zakładzie Gospodarki Komunalnej był niższy niż 6%.
Miejsce składania dokumentów
  1. osobiście: Zakład Gospodarki Komunalnej ul. Lubelska 121, 21-025 Niemce. W przypadku przesyłania oferty listem poleconym liczy się data doręczenia przesyłki do Zakładu Gospodarki Komunalnej,
  2. drogą pocztową na adres: Zakład Gospodarki Komunalnej ul. Lubelska 121, 21-025 Niemce
  3. dopuszcza się składanie dokumentów drogą elektroniczną za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej na platformie e-PUAPU Zakładu Gospodarki Komunalnej oraz na adres: zgk@niemce.pl opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym (podpis kwalifikowany lub profilem zaufanym) w rozumieniu ustawy z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (t.j.: Dz.U. z 2021 r., poz. 1797).

    Dokumenty, które wpłyną do Zakładu Gospodarki Komunalnej po upływie wyżej określonego terminie nie będą rozpatrywane.

    Składane dokumenty (list motywacyjny i CV) winny być opatrzone podpisaną klauzulą:

    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Zakład Gospodarki Komunalnej, ul. Lubelska 121,21-025 Niemce zawartych w liście motywacyjnym, CV i załączonych do nich dokumentach w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy. Dane osobowe podaję dobrowolnie i oświadczam, źe zapoznałem/łam się z treścią klauzuli informacyjnej zgodnie z art. 13 Rozporządzania Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, w o prawie do cofnięcia zgody.

Uwagi

Postępowanie związane z naborem przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana zarządzeniem Zastępcy Dyrektora Zakładu Gospodarki Komunalnej. Konkurs przeprowadza się w dwóch etapach, na które składają się:

  1. Analiza wstępna dokumentów aplikacyjnych i ustalenie listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze; oferty niekompletne i niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu zostaną odrzucone;
  2. Ocena wyłonionych w I etapie kandydatów poprzez rozmowę kwalifikacyjną.

Komisja Rekrutacyjna dokona otwarcia i analizy formalnej wszystkich złożonych ofert niezwłocznie po terminie ustalonym na ich złożenie.

O wynikach analizy formalnej ofert oraz o terminie rozmowy kwalifikacyjnej dla kandydatów spełniających wymagania formalne, kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.

W toku naboru komisja wyłania nie więcej niż 5 najlepszych kandydatów, spełniających

wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe,

których przedstawia kierownikowi jednostki celem zatrudnienia wybranego kandydata.

Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wynikach naboru będzie

zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Niemce

(www.ugniemce.bip.lubelskie.pl).

Wybrany kandydat przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć

informacje z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z

oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Z kandydatem wyłonionym w drodze naboru po umowie o pracę na czas określony, jeżeli nie

będzie zastrzeżeń do wykonywanej pracy będzie zawarta umowa na czas nieokreślony.

W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym

na kierowniczym stanowisku urzędniczym, umowę zawiera się na czas określony, nie dłuższy

niż 6 miesięcy.

W czasie trwania umowy organizuje się służbę przygotowawczą kończącą się egzaminem,

którego pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.

Zastępca Dyrektora Zakładu Gospodarki Komunalnej zastrzega sobie prawo odwołania naboru, przedłużenia terminu składania ofert pracy lub zmiany terminu i miejsca otwarcia ofert. Zastępca Dyrektor Zakładu Gospodarki Komunalnej może również nie dokonać wyboru żadnego z kandydatów ze względu na niezadowalający stopień spełnienia wymagań stawianych kandydatom.

Klauzula informacyjna: zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, że:

  1. Administratorem danych kandydata na stanowisko zawarte w ogłoszeniu będzie Zakład Gospodarki Komunalnej w Niemcach, mający siedzibę w Niemcach (21-025) przy ul. Lubelskiej 121, adres e-mail: zgk@niemce.pl
  2. Z inspektorem Ochrony danych kandydat może skontaktować się drogą elektroniczną; zgk@niemce.pl lub pisemnie na adres Administratora danych.
  3. Dane kandydata będą przetwarzane wyłącznie w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy na podstawie art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 11 i n. ustawy o pracownikach samorządowych w zw. z art.6 ust. 1 lit. c RODO), a dane niewymienione w przepisach na podstawie zgody kandydata zgodnie art. 6 ust. 1 lit) a RODO.
  4. Dane kandydata mogą zostać przekazane organom władzy publicznej oraz podmiotom przetwarzającym, którym Zakład Gospodarki Komunalnej w Niemcach zleci wykonywanie czynności przetwarzania danych.
  5. Twoje dane będą przechowywane przez 5 lat zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
  6. Podane przez kandydata dane osobowe nie będą wykorzystywane do decyzji opartej na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, ani nie zostaną przekazane do państwa trzeciego (poza obszar Unii Europejskiej, Islandii, Norwegii i Lichtensteinu) lub organizacji międzynarodowej.
  7. Kandydat ma prawo do żądania od Zakładu Gospodarki Komunalnej w Niemcach dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przechowywania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także do przenoszenia danych.
  8. Kandydat ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych jako organu nadzorczego, gdy przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
  9. Kandydat ma prawo w każdym momencie wycofać zgodę bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody.
  10. Podanie przez kandydata danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie innych danych jest dobrowolne.

Termin składania dokumentów: 16-01-2023, godz. 15:00

Załączniki

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Niemce Administrator
Dodano do BIP dnia 05-01-2023 15:03:44