Audytor wewnętrzny w Urzędzie Gminy Niemce
wykształcenie wyższe
1. Niezbędne:
1) posiadanie obywatelstwa polskiego lub posiadanie obywatelstwa państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) niekaralność za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) posiadanie zgodnie z art. 286 ust. 1 pkt 5 Ustawy o finansach publicznych następujących kwalifikacji do przeprowadzania audytu wewnętrznego:
a) jeden z certyfikatów: Certified Internal Auditor (CIA), Certified Govenment Auditing Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in Control Self Assessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA), lub
b) złożenie, w latach 2003-2006, z wynikiem pozytywnym egzaminu na audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów, lub
c) posiadanie uprawnień biegłego rewidenta, lub
d) dwuletnia praktyka w zakresie audytu wewnętrznego i legitymowanie się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydanym przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi ustawami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych łub prawnych;
5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku;
6 nieposzlakowana opinia,
2. Dodatkowe:
1) doświadczenie zawodowe w pracy w administracji publicznej;
2) ukończenie studiów wyższych z zakresu prawa, administracji lub ekonomii;
3) znajomość standardów kontroli finansowej oraz audytu wewnętrznego, oszacowania ryzyka, finansów publicznych, administracji samorządowej;
4) znajomość ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz, U. 2023 r. poz. 1605 ze zm.);
5) znajomość ustawy z dnia 29 września 1994 r, o rachunkowości (Dz. U. 2023 r. poz. 120 ze zm.);
6) bardzo dobra organizacja pracy;
7) odporność na stres, rzetelność, komunikatywność, zaangażowanie, samodzielność, dokładność, sumienność, obowiązkowość, wysoka kultura osobista, łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi, terminowość, umiejętność skutecznego komunikowania się, umiejętność pracy w zespole.
1) Prowadzenie audytu wewnętrznego w Urzędzie Gminy Niemce i podległych jednostkach organizacyjnych oraz przedstawianie wniosków.
2) Sporządzanie rocznego planu audytu.
3) Sporządzanie sprawozdań z zadań audytowych, a także rocznego sprawozdania z prowadzenia audytu wewnętrznego.
4) Przeprowadzanie czynności sprawdzających stopień wdrażania zaleceń zawartych w sprawozdaniu.
5) Prowadzenie czynności doradczych, mających na celu usprawnienie funkcjonowania jednostki na wniosek Wójta Gminy Niemce lub z własnej inicjatywy.
6) Dokumentowanie przebiegu i wyników audytu oraz prowadzenie akt stałych.
7) Wykonywanie innych czynności zleconych przez Wójta Gminy Niemce.
1. List motywacyjny kandydata - własnoręcznie podpisany.
2. Życiorys - Curriculum Vitae z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej - własnoręcznie podpisany.
3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
4. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje (m.in. dyplomy, świadectwa, certyfikaty) - potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata.
5. Kserokopie świadectw pracy oraz inne dokumenty potwierdzające staż pracy - potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata.
6. Zaświadczenie o zatrudnieniu - w przypadku trwania stosunku pracy.
7. Oświadczenia kandydata podpisane własnoręcznym podpisem:
1) o stanie zdrowia i braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku,
2) o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
3) o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
4) o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8. Osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o który mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
List motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych wykraczających poza zakres danych wynikających z art. 221 1 kodeksu pracy przez Urząd Gminy Niemce, ul. Lubelska 121, 21-025 Niemce zawartych w liście motywacyjnym, CV i załączonych do nich dokumentach w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy."
1. Rodzaj pracy: praca biurowa.
2. Wymiar czasu pracy: niepełny wymiar czasu pracy tj. 1/4 etatu - średnio 10 godzin tygodniowo, w podstawkowym systemie czasu pracy.
3. Rodzaj umowy: umowa o pracę w niepełnym wymiarze czasu pracy.
4. Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy Niemce, ul. Lubelska 121, 21-025 Niemce.
5. Wynagrodzenie wypłacane do 28 każdego miesiąca ustalone na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów' z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. 2021 poz. 1960 ze zm.) oraz Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Niemce.
6. Obsługa monitora ekranowego, wykorzystywanie urządzeń i narzędzi teleinformatycznych.
7. Praca wymagająca odporności na stres.
8. Budynek trzypiętrowy, ograniczona możliwość poruszania się po całym budynku ze względu na różnice poziomów w budynku - schody nie posiadają urządzeń umożliwiających pokonywanie ich przez osoby niepełnosprawne, w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich. Brak windy dla osób niepełnosprawnych.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze tj. czerwcu 2024 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Niemce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6 %.
1. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Konkurs na stanowisko Audytora wewnętrznego w Urzędzie Gminy Niemce” w terminie do dnia 29 lipca 2024 r. do godz. 15.00 w Urzędzie Gminy Niemce, Punkt Obsługi Klienta (parter).
2. Ofertę można przesłać listem poleconym na adres Urzędu Gminy Niemce, ul. Lubelska 121, 21-025 Niemce, przy czym decyduje data wpływu do Urzędu.
3. Oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy Niemce po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.
4. Urząd Gminy Niemce nie odsyła dokumentacji, która nie spełnia wymagań ofertowych.
1. Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa, która zostanie powołana odrębnym Zarządzeniem Wójta Gminy Niemce,
2. Konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach:
1) I etap - sprawdzenie ofert pod względem formalnym, wybór osób spełniających wymagania niezbędne. Osoby zakwalifikowane do II etapu zostaną poinformowane indywidualnie (telefonicznie, e-mail lub pisemnie) o terminie i miejscu przeprowadzenia II etapu naboru.
2) II etap-test kompetencji lub rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami spełniającymi wymagania niezbędne (formalne).
3. Szczegółowe informacje w sprawie naboru można uzyskać pod numerem tel. 81/ 460 34 68.
4. Informacja o wyniku konkursu zostanie umieszczona na stronie internetowej w Biuletynie Informacji Publicznej ugniemce.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Niemce.
Wójt Gminy Niemce ma prawo odwołania naboru bądź niewybrania kandydata/kandydatki bez podania przyczyny.
XI. Klauzula informacyjna: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, iż:
- Administratorem danych kandydata na stanowisko zawarte w ogłoszeniu będzie Urząd Gminy Niemce ul. Lubelska 121, 21-025 Niemce, tel. 81 756 15 21; info@niemce.pl
- z Inspektorem Ochrony Danych kandydat może skontaktować się drogą elektroniczną: iod@niemce.pl lub pisemnie na adres Administratora danych.
- dane kandydata będą przetwarzane wyłącznie w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy na podstawie art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 11 i n. ustawy o pracownikach samorządowych w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO), a dane niewymienione w przepisach na podstawie zgody kandydata zgodnie art. 6 ust. 1 lit) a RODO;
- dane kandydata mogą zostać przekazane organom władzy publicznej oraz podmiotom przetwarzającym, którym Urząd Gminy Niemce zleci wykonywanie czynności przetwarzania danych;
- dane kandydata będą przechowywane przez okres 5 lat zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
- Podane przez kandydata dane osobowe nie będą wykorzystywane do decyzji opartej na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, ani nie zostaną przekazane do państwa trzeciego (poza obszar Unii Europejskiej, Islandii, Norwegii i Lichtensteinu) lub organizacji międzynarodowej.
- Kandydat ma prawo do żądania od Urzędu Gminy Niemce dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przechowywania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także do przenoszenia danych;
- Kandydat ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych jako organu nadzorczego, gdy przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Rozporządzania Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
- Kandydat ma prawo w każdym momencie wycofać zgodę bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody;
- Podanie przez kandydata danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie innych danych jest dobrowolne.
Dodano do BIP dnia 17-07-2024 13:30:09