Młodszy referent w Referacie Organizacyjnym
Wykształcenie średnie
1. Wymagania niezbędne: 2. Wykształcenie średnie, 3. posiadane obywatelstwo polskie, 4. pełna zdolność do czynności prawnych, 5. korzystanie z pełni praw publicznych, 6. brak prawomocnego wyroku sądowego za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 7. nieposzlakowana opinia, 8. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku, 9. umiejętność obsługi komputerowych programów MS Office, Adobe Photoshop, 10. umiejętność obsługi panelów zarządzania stronami internetowymi, 11. umiejętność obsługi sprzętu foto-wideo oraz edytorów zdjęć i filmów, 12. umiejętność obsługi urządzeń biurowych, 13. umiejętność redagowania tekstów, pisemna swoboda wypowiedzi, 14. znajomość obowiązujących ustaw i przepisów wykonawczych do tych ustaw dotyczących wykonywania obowiązków na zajmowanym stanowisku, 15. znajomość instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych , 16. znajomość ustawy o samorządzie gminnym, 17. znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, 18. znajomość ustawy kodeks postępowania administracyjnego, 19. znajomość RODO, 20. znajomość ustawy prawo prasowe. Wymagania dodatkowe: 1. mile widziane wykształcenie wyższe humanistyczne, 2. mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy w jednostce samorządu terytorialnego na podobnym stanowisku pracy , 3. zdolność szybkiego przyswajania informacji, 4. dyspozycyjność, 5. sumienność, sprawność, bezstronność, dobre planowanie i organizowanie pracy, odpowiednia postawa etyczna, komunikatywność, dokładność, samodzielność, kreatywność, zaangażowanie, 6. umiejętność analitycznego myślenia i radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych, 7. zainteresowanie zagadnieniami związanymi z kulturą, życiem społecznym, gospodarczym i politycznym, 8. łatwość i swoboda w nawiązywaniu kontaktów z innymi, 9. umiejętność stosowania obowiązujących przepisów prawa, formularzy, procedur oraz znajomość prowadzenia odpowiedniej dokumentacji na stanowisku pracy, 10. zdolność do efektywnego podnoszenia kwalifikacji. |
1. Wykonywanie wszelkich działań mających na celu promocję Gminy jej walorów turystycznych i krajobrazowych. 2. Opracowywanie materiałów informacyjnych i promocyjnych Gminy przy współpracy z referatami i samodzielnymi stanowiskami pracy, w tym: 1) przygotowywanie projektów informatorów, folderów, kalendarzy, ulotek promocyjnych, zaproszeń, 2) opracowywanie materiałów promocyjnych, promujących walory kulturowe, historyczne i turystyczne Gminy, 3) współpraca w zakresie: tworzenia projektów graficznych, budowanie świadomości marki i kreowanie pozytywnego wizerunku Gminy, 4) współpraca z drukarniami, agencjami reklamowymi i wykonawcami materiałów promocyjnych. 3. Zamawianie materiałów promocyjnych, negocjowanie warunków umów na usługi reklamy i sponsoringu. 4. Przygotowywanie dokumentów strategicznych związanych z promocją Gminy i umacnianie jej wizerunku. 5. Organizacja spotkań, konferencji i konkursów gminnych. 6. Uczestnictwo w organizacji imprez o znaczeniu gminnym i ponadgminnym. 7. Współpraca z Gminnym Ośrodkiem Kultury, szkołami i innymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie planowania i organizacji imprez na terenie Gminy. 8. Prowadzenie gminnej strony internetowej, aktualizacja informacji, zbieranie informacji i ich publikacja. 9. Przygotowywanie materiałów, tekstów, przeprowadzanie wywiadów, gromadzenie dokumentacji fotograficznej i tekstowej, przygotowywanie prezentacji. 10. Współpraca z lokalnymi i ogólnopolskimi mediami. 11. Współpraca z organizacjami pozarządowymi, stowarzyszeniami, fundacjami, gminnymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie promocji Gminy. 12. Organizowanie współpracy Gminy Niemce z partnerami zagranicznymi. 13. Organizowanie współpracy z przedsiębiorcami. 14. Prowadzenie dokumentacji zgodnie z instrukcją kancelaryjną i jednolitym rzeczowym wykazem akt. 15. Przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji do archiwum zakładowego. |
1) życiorys (cv), 2) list motywacyjny, 3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o pracę, 4) kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie, 5) oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie, oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych, 6) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku młodszy referent, 7) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne, przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 8) kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności tj. świadectwa pracy, certyfikaty, zaświadczenia, referencje itp. (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem). |
1. Praca przy komputerze o charakterze administracyjno-biurowym, 2. praca w godzinach: poniedziałek 9.00-17.00, wtorek – piątek 7.30 – 15.30, 3. zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy. |
W miesiącu wrześniu 2024 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Niemce w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi 8%. |
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko: „Młodszy referent w Referacie Organizacyjnym”, 1. osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Niemce ul. Lubelska 121, 21-025 Niemce, 2. drogą pocztową na adres: Urząd Gminy w Niemcach ul. Lubelska 121, 21-025 Niemce. Za termin złożenia dokumentów uważa się datę i godzinę ich wpływu do Urzędu Gminy Niemce. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu Gminy Niemce po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane. Składane dokumenty (list motywacyjny i CV) winny być opatrzone podpisaną klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych wykraczających poza zakres danych wynikających z art. 221 § 1 kodeksu pracy przez Urząd Gminy Niemce, ul. Lubelska 121, 21-025 Niemce zawartych w liście motywacyjnym, CV i załączonych do nich dokumentach w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy." Ponadto we wskazanych dokumentach powinien być podany numer telefonu kontaktowego oraz adres e-mail. |
1) Osoby, które spełnią wymagania formalne zostaną telefonicznie lub e-mailem powiadomione o dalszej procedurze postępowania kwalifikacyjnego. 2) Informacja o wynikach naboru będzie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Niemce (www.ugniemce.bip.lubelskie.pl) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Gminy Niemce ul. Lubelska 121. Wybrany kandydat, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć informację z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności. Z kandydatem wyłonionym w drodze naboru po umowie o pracę na czas określony, jeżeli nie będzie zastrzeżeń do wykonywanej pracy będzie zawarta umowa na czas nieokreślony. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym umowę o pracę zawiera się na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy. W czasie trwania umowy organizuje się służbę przygotowawczą kończącą się egzaminem, którego pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika. 3) Klauzula informacyjna: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, iż: 1. Administratorem danych kandydata na stanowisko zawarte w ogłoszeniu będzie Urząd Gminy Niemce ul. Lubelska 121, 21-025 Niemce, tel. 81 756 15 21; info@niemce.pl; 2. z Inspektorem Ochrony Danych kandydat może skontaktować się drogą elektroniczną: iod@niemce.pl lub pisemnie na adres Administratora danych; 3. dane kandydata będą przetwarzane wyłącznie w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy na podstawie art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 11 i n. ustawy o pracownikach samorządowych w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO), a dane niewymienione w przepisach na podstawie zgody kandydata zgodnie art. 6 ust. 1 lit) a RODO; 4. dane kandydata mogą zostać przekazane organom władzy publicznej oraz podmiotom przetwarzającym, którym Urząd Gminy Niemce zleci wykonywanie czynności przetwarzania danych; 5. dane kandydata będą przechowywane przez okres 5 lat zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. 6. Podane przez kandydata dane osobowe nie będą wykorzystywane do decyzji opartej na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, ani nie zostaną przekazane do państwa trzeciego (poza obszar Unii Europejskiej, Islandii, Norwegii i Lichtensteinu) lub organizacji międzynarodowej. 7. Kandydat ma prawo do żądania od Urzędu Gminy Niemce dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przechowywania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także do przenoszenia danych. 8. Kandydat ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych jako organu nadzorczego, gdy przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Rozporządzania Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. 9. Kandydat ma prawo w każdym momencie wycofać zgodę bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody. 10. Podanie przez kandydata danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie innych danych jest dobrowolne.
|