Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Niemce

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Podinspektor w Referacie Inwestycji, Zamówień Publicznych i Pozyskiwania Środków Zewnętrznych

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Niemce Lubelska 21-025 Niemce
Data ogłoszenia
2024-10-03
Termin składania dokumentów
2024-10-14
Wymagane wykształcenie

Wyższe

Wymagania związane ze stanowiskiem

I. Wymagania niezbędne

1.      posiadane obywatelstwo polskie,

2.      pełna zdolność do czynności prawnych,

3.      korzystanie z pełni praw publicznych,

4.      brak prawomocnego wyroku sądowego za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

5.      nieposzlakowana opinia,

6.      stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,

7.      znajomość obowiązujących ustaw i przepisów wykonawczych do tych ustaw dotyczących wykonywania obowiązków na zajmowanym stanowisku,

8.      znajomość instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,

9.      znajomość ustawy o samorządzie gminnym,

10.  znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,

11.  znajomość ustawy kodeks postępowania administracyjnego,

12.  znajomość ustawy prawo zamówień publicznych,

13.  umiejętność obsługi urządzeń biurowych, komputera i internetu.

II. Wymagania dodatkowe

1.        mile widziane wykształcenie wyższe ekonomiczne oraz     doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku pracy,

2.      umiejętność stosowania obowiązujących przepisów prawa, procedur, oraz znajomość prowadzenia odpowiedniej dokumentacji na stanowisku pracy,

3.      sumienność, sprawność, bezstronność, dobre planowanie i organizowanie pracy, odpowiednia postawa etyczna i komunikatywność,

4.      umiejętność analitycznego myślenia i radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych,

5.      zdolność do efektywnego podnoszenia kwalifikacji.

Zakres obowiązków

I. W zakresie przygotowania inwestycji (w szczególności inwestycji współfinansowanych ze środków UE lub innych źródeł oraz usług geodezyjnych i projektowych w zakresie prowadzonych inwestycji):

1. przygotowanie koncepcji inwestycji realizowanych przez Urząd,

2. przygotowanie warunków wyjściowych do prac projektowych,

3.przygotowanie koncepcji finansowania inwestycji ze środków pozabudżetowych.

II. W zakresie prowadzenia inwestycji (w szczególności inwestycji współfinansowanych ze środków UE lub innych źródeł oraz usług geodezyjnych i projektowych w zakresie prowadzonych inwestycji):

1.  analiza dokumentacji technicznej,

2. uzyskanie decyzji – pozwolenia na budowę w przypadkach koniecznych, dokonywanie zgłoszenia budowy bądź przebudowy,

3. przygotowywanie dla wykonawcy kompletnej dokumentacji wraz z dziennikiem budowy (w przypadkach koniecznych),

4. reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej,

5. uzgadnianie ewentualnych zmian projektowych i zakresu robót dodatkowych,

6. reprezentowanie inwestora przed zainteresowanymi organami w sprawach prowadzonych inwestycji,

7. sprawdzenie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów, w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie w przypadkach gdy nie powołano inspektora nadzoru,

8. sprawdzenie i odbiór robót budowlanych, uczestniczenie w próbach i odbiorach instalacji, urządzeń technicznych oraz udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów i wykonanych prac zleconych,

9. prowadzenie, przez okres realizacji inwestycji, strony rozliczeniowo –finansowej,

10. uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu (w wymaganych przypadkach),

11. skompletowanie całości dokumentacji powykonawczej,

12. egzekwowanie od wykonawcy usunięcia usterek w okresie ustalonej gwarancji i rękojmi,

13. udzielanie informacji radnym i mieszkańcom w zakresie prowadzonych prac i perspektyw dalszej realizacji,

14. czuwanie nad terminowością realizacji umów,

15. udzielanie odpowiedzi na pisma związane ze sprawami będącymi w zakresie obowiązków pracownika

III. W zakresie realizacji Prawa zamówień publicznych:

1. współpraca z innymi komórkami i stanowiskami pracy przy przygotowywaniu i realizacji zamówień publicznych,

2. opracowywanie opisu przedmiotu zamówienia do dokumentacji przetargowej na zamówienia publiczne odnośnie prowadzonych inwestycji będących w zakresie obowiązków pracownika,

3. prowadzenie postępowań publicznych zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych

IV. Pozyskiwanie funduszy pozabudżetowych na realizację inwestycji, a w tym:

1. opracowywanie wniosków,

2. przygotowywanie stosownych umów,

3. przygotowywanie dokumentów do kontroli,

4. rozliczanie końcowe środków,

5. przygotowywanie projektów uchwał Rady Gminy i zarządzeń Wójta Gminy w sprawach dotyczących pozyskiwania środków  pozabudżetowych,

6. prowadzenie bazy danych o możliwościach pozyskiwania funduszy pozabudżetowych,

7. stały kontakt z dysponentami pozabudżetowych funduszy pomocowych,

8. pozyskiwanie unijnych źródeł finansowania,

9. przygotowywanie wspólnie z komórkami organizacyjnymi Urzędu wniosków o finansowanie przygotowanych projektów ze środków pomocowych,

10. współpraca oraz świadczenie pomocy doradczej dla jednostek podległych, organizacji pozarządowych w zakresie zdobywania funduszy pozabudżetowych oraz pochodzących z Unii Europejskiej w zakresie: prowadzenia stałej informacji o programach unijnych, pomoc w realizacji programów oraz konstruowaniu projektów,

11. reprezentowanie Wójta Gminy przed jednostkami wdrażającymi  i monitorującymi projekty realizowane ze środków Unii Europejskiej i innych.

V. Prowadzenie spraw z zakresu zamówień publicznych, których wartość nie przekracza 130.000,00 zł.

Wymagane dokumenty

a)      życiorys (cv),

b)      list motywacyjny,

a)           kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o pracę,

b)           kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,

c)           oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie,

d)           oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych,

e)           oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

f)            oświadczenie o stanie zdrowia,

g)           kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności tj. świadectwa pracy, certyfikaty, zaświadczenia, referencje itp. (jeżeli kandydat takie posiada).

Warunki pracy

a)      praca przy komputerze o charakterze administracyjno-

 biurowym,

b)      praca w godzinach: poniedziałek 9.00-17.00, wtorek-piątek

 7.30 -15.30.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu wrześniu 2024 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Niemce, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił 8%.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko: Podinspektor w Referacie Inwestycji, Zamówień Publicznych i Pozyskiwania Środków Zewnętrznych"

1. osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Niemce ul. Lubelska 121, 21-025 Niemce,

2. drogą pocztową na adres: Urząd Gminy Niemce ul. Lubelska 121, 21-025 Niemce,

Za termin złożenia dokumentów drogą pocztową uważa się datę ich wpływu do Urzędu Gminy Niemce.

Dokumenty aplikacyje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Składane dokumenty (list motywacyjny i CV) winny być opatrzone podpisaną klauzulą:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych wykraczających poza zakres danych wynikających z art. 221 § 1 kodeksu pracy przez Urząd Gminy Niemce, ul. Lubelska 121, 21-025 Niemce zawartych w liście motywacyjnym, CV i załączonych do nich dokumentach w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy.

Ponadto we wskazanych dokumentach powinien być podany numer telefonu kontaktowego oraz adres e-mail.

Uwagi

1) Osoby, które spełnią wymagania formalne zostaną telefonicznie lub e-mailem powiadomione o dalszej procedurze postępowania kwalifikacyjnego.

2) Informacja o wynikach naboru będzie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Niemce (www.ugniemce.bip.lubelskie.pl) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Gminy Niemce ul. Lubelska 121. Wybrany kandydat, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć informację z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności. Z kandydatem wyłonionym w drodze naboru po umowie o pracę na czas określony, jeżeli nie będzie zastrzeżeń do wykonywanej pracy będzie zawarta umowa na czas nieokreślony. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym umowę o pracę zawiera się na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy. W czasie trwania umowy organizuje się służbę przygotowawczą kończącą się egzaminem, którego pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.

Klauzula informacyjna: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, iż:

1.      Administratorem danych kandydata na stanowisko zawarte w ogłoszeniu będzie Urząd Gminy Niemce ul. Lubelska 121, 21-025 Niemce, tel. 81 756 15 21; info@niemce.pl

2.      z Inspektorem Ochrony Danych kandydat może skontaktować się drogą elektroniczną: iod@niemce.pl lub pisemnie na adres Administratora danych.

3.      dane kandydata będą przetwarzane wyłącznie w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy na podstawie art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 11 i n. ustawy o pracownikach samorządowych w zw. z art. 6 ust. 1 lit.  c RODO), a dane niewymienione w przepisach na podstawie zgody kandydata zgodnie art. 6 ust. 1 lit) a RODO;

4.      dane kandydata mogą zostać przekazane organom władzy publicznej oraz podmiotom przetwarzającym, którym Urząd Gminy Niemce zleci wykonywanie czynności przetwarzania danych;

5.      dane kandydata będą przechowywane przez okres 5 lat zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.

6.      podane przez kandydata dane osobowe nie będą wykorzystywane do decyzji opartej na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, ani nie zostaną przekazane do państwa trzeciego (poza obszar Unii Europejskiej, Islandii, Norwegii i Lichtensteinu) lub organizacji międzynarodowej.

7.      kandydat ma prawo do żądania od Urzędu Gminy Niemce dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przechowywania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także do przenoszenia danych;

8.      kandydat ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych jako organu nadzorczego, gdy przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy  Rozporządzania Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób  fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

9.      kandydat ma prawo w każdym momencie wycofać zgodę bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody;

10.   podanie przez kandydata danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie innych danych jest dobrowolne.

Załączniki
  • pdf 43,7 KB pobrano: 37 razy
  • pdf 257 KB pobrano: 279 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Niemce Administrator
    Dodano do BIP dnia 03-10-2024 15:11:47