Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Niemce

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Specjalista ds. Koordynacji Działań w projekcie „Rozwój Klastra Energii Niemce” (1/2 etatu)

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Niemce Lubelska 21-025 Niemce
Data ogłoszenia
2025-04-02
Termin składania dokumentów
2025-04-16
Wymagane wykształcenie

wyższe w rozumieniu ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce

Wymagania związane ze stanowiskiem

I.          Wymagania niezbędne:

·     posiadanie obywatelstwa polskiego,

·     posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,

·     korzystanie z pełni praw publicznych,

·     wykształcenie wyższe w rozumieniu ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce,

·  brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

·     nieposzlakowana opinia. 

II.    Wymagania dodatkowe:

· znajomość procedur stosowanych w administracji samorządowej ze szczególnym uwzględnieniem przepisów ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,

·       pożądane studia podyplomowe z zakresu: energetyki, ochrony środowiska, zarządzania.

III. Doświadczenie zawodowe:

·  doświadczenie w zarządzaniu projektami, preferowane doświadczenie w projektach związanych z OZE lub społecznościami energetycznymi,

·  doświadczenie w pracy z różnorodnymi interesariuszami i koordynacji zespołów projektowych,

1.      predyspozycje osobowościowe:

o   umiejętność zarządzania czasem i organizacji pracy własnej oraz zespołu,

o   doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,

o   zdolności analityczne, umiejętność stosowania przepisów,

o   odpowiedzialność i dobra organizacja pracy,

o   umiejętność pracy w zespole,

o   odporność na stres.

2.      Umiejętności zawodowe:

·         znajomość narzędzi i metod zarządzania projektami,

·         zdolności analityczne i umiejętność rozwiązywania problemów,

·         zarządzanie ryzykiem,

znajomość przepisów i regulacji dotyczących OZE oraz społeczności energetycznych.

Zakres obowiązków

1.      Zadania główne:

·         Koordynacja działań projektowych.

·         Opracowywanie i aktualizacja harmonogramu działań projektowych.

·   Monitorowanie postępów prac i zapewnianie zgodności z założonym harmonogramem i budżetem.

·         Organizowanie i prowadzenie regularnych spotkań zespołu projektowego.

·         Przygotowanie i realizacja promocji działań projektowych.

·         Współpraca z interesariuszami.

·    Utrzymywanie komunikacji z poszczególnymi Referatami Urzędu Gminy oraz z partnerami projektu, w tym instytucjami, samorządowymi, firmami oraz organizacjami pozarządowymi.

·  Koordynacja działań z interesariuszami w celu zapewnienia wsparcia i zgodności projektowych inicjatyw.

·         Udzielanie wsparcia zespołowi projektowemu w zakresie merytorycznym, w tym przygotowywanie niezbędnej dokumentacji, analiz, raportów i prezentacji.

·  Śledzenie trendów i najlepszych praktyk w zakresie społeczności energetycznych i OZE.

·  Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta zgodnie z obowiązującym prawem i odpowiadających rodzajowi wykonywanej pracy

2.    Zadania pomocnicze:

·       Organizowanie warsztatów, seminariów i szkoleń dotyczących społeczności energetycznych OZE.

·    Kompleksowe przygotowywanie i dystrybuowanie materiałów promocyjnych i edukacyjnych oraz bieżąca obsługa strony internetowej i mediów społecznościowych.

·       Zadania okresowe:

·     Monitorowanie wskaźników realizacji projektu i ocena efektywności działań.

Identyfikacja ryzyk i problemów oraz proponowanie i wdrażanie działań korygujących.

Wymagane dokumenty

1. list motywacyjny;

2. wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie zawierający informacje, o których mowa w art. 221 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U.2025.277 t.j.), tj.: imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia (załącznik do ogłoszenia),

3. oświadczenia (załącznik do ogłoszenia):

·    oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

·    oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

·    oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wybrany do zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie przed zawarciem umowy o pracę do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności),

4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie  (oryginał do wglądu przy zatrudnieniu),

5. kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,

6. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO,

7. inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;

Dokumenty wymienione w pkt 1-3 i 7 mają być własnoręcznie podpisane.

Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale „Wymagane dokumenty” w pkt 3 może być sformułowane w następujący sposób:

[ ] Wyrażam zgodę* na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach zgodnie z art. 9 ust. 2 lit. a  Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1) - wymagane jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.

Niniejsza zgoda jest dobrowolna i może być cofnięta w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

*zaznacz krzyżykiem w przypadku wyboru pola

                                                                                              ..........................................................

Warunki pracy

1. Wymiar czasu pracy – 1/2 etatu.

2. Podstawowy system czasu pracy – 4 godzin na dobę i przeciętnie 20 godzin w pięciodniowym tygodniu pracy w 3 miesięcznym okresie rozliczeniowym.

3. Praca biurowa, stanowisko związane z wykonywaniem pracy z monitorem ekranowym do czterech godzin dziennie.

4. Miejsce pracy – wykonywanie pracy poza siedzibą Urzędu Gminy Niemce – praca zdalna całkowicie

Wynagrodzenie ustalane jest zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. poz. 1960, z późn. zm.)  oraz Regulaminem wynagradzania pracowników samorządowych w Urzędzie Gminy Niemce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Niemce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest wynosił 7%

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko: Specjalista ds. Koordynacji Działań w projekcie „Rozwój Klastra Energii Niemce” osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Niemce ul. Lubelska 121,
21-025 Niemce,

b. drogą pocztową na adres: Urząd Gminy w Niemcach  ul. Lubelska 121,
21-025 Niemce, 

c. dopuszcza się składanie dokumentów drogą elektroniczną na adres: info@niemce.pl, opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym, w rozumieniu ustawy z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym (Dz. U. z 2013 r., poz. 262)

Za termin złożenia dokumentów przesłanych drogą pocztową bądź elektroniczną uważa się datę ich wpływu do Urzędu Gminy Niemce, a w przypadku dokumentów przesłanych drogą elektroniczną, również godzinę ich wpływu.

      Dokumenty, które wpłyną do Urzędu Gminy Niemce po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.

Ponadto we wskazanych dokumentach powinien być podany numer telefonu kontaktowego.

Uwagi

Informacja o wynikach naboru będzie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Niemce (www.ugniemce.bip.lubelskie.pl) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Gminy Niemce ul. Lubelska 121.

Wybrany kandydat, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć informację z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Załączniki
  • pdf 43,7 KB pobrano: 24 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: 
    Dodano do BIP dnia 02-04-2025 14:57:39