Informatyk
wykształcenie wyższe o profilu informatycznym lub pokrewnym i min. 3-letni staż pracy na podobnym stanowisku w jednostce samorządu terytorialnego |
I. Wymagania niezbędne: 1. wykształcenie wyższe o profilu informatycznym lub pokrewnym i min. 3-letni staż pracy na podobnym stanowisku w jednostce samorządu terytorialnego 2. posiadane obywatelstwo polskie, 3. pełna zdolność do czynności prawnych, 4. korzystanie z pełni praw publicznych, 5. brak prawomocnego wyroku sądowego za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 6. nieposzlakowana opinia, 7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku, 8. znajomość obowiązujących przepisów z zakresu: · ustawy o finansach publicznych; · ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych; · podstaw kodeksu postępowania administracyjnego, · ustawy o samorządzie gminnym, · ustawy o pracownikach samorządowych; · ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO, · ustawy o dostępie do informacji publicznej · ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa · rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, · jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, · ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, · rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie sporządzania pism w formie dokumentów elektronicznych, doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych, · rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie niezbędnych elementów struktury dokumentów elektronicznych, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, · ustawy o podpisie elektronicznym, rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów informacji teleinformatycznych, · rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie zakresu i warunków korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej, rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie szczegółowych warunków organizacyjnych i technicznych, które powinien spełniać system teleinformatyczny służący do identyfikacji użytkowników, rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z dokumentami elektronicznymi, · rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych zawierających akty normatywne i inne akty prawne, dzienników urzędowych wydawanych w postaci elektronicznej oraz środków komunikacji elektronicznej i informatycznych nośników danych, · rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie wymagań technicznych formatów zapisu i informatycznych nośników danych, na których utrwalono materiały archiwalne przekazywane do archiwów państwowych, 9. znajomość podstawowych programów komputerowych. 10. umiejętność obsługi urządzeń biurowych, II. Wymagania dodatkowe: 1. umiejętność planowania i organizacji pracy, 2. odporność na stres i umiejętność pracy pod presją upływającego czasu, 3. samodzielność przy wypełnianiu powierzonych zadań, 4. odpowiedzialność i wysoki stopień zaangażowania w pracę, 5. umiejętność pracy w zespole. 6. zdolność szybkiego przyswajania informacji, dyspozycyjność, 7. sumienność, sprawność, bezstronność, dobre planowanie i organizowanie pracy, odpowiednia postawa etyczna, komunikatywność, dokładność, samodzielność, kreatywność, zaangażowanie, 8. umiejętność analitycznego myślenia i radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych, 9. łatwość i swoboda w nawiązywaniu kontaktów z innymi, 10. umiejętność stosowania obowiązujących przepisów prawa, formularzy, procedur oraz znajomość prowadzenia odpowiedniej dokumentacji na stanowisku pracy, |
11. zdolność do efektywnego podnoszenia kwalifikacji.
1. monitorowanie działania oraz wydajności systemów teleinformatycznych, 2. administrowanie systemami informatycznymi, w tym nadawanie, odbieranie lub modyfikowanie uprawnień użytkownikom, 3. monitorowanie procesów wykonywania kopii zapasowych zasobów przechowywanych w systemach informatycznych, 4. wspomaganie od strony technicznej użytkowników systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD) w zakresie wykorzystania systemu do komunikacji elektronicznej, 5. wspieranie użytkowników w posługiwaniu się kwalifikowanymi certyfikatami podpisu elektronicznego oraz profilami zaufanymi na portalu ePUAP i edoreczeń, 6. przygotowywanie i opracowywanie, w obszarze prac powierzonych na stanowisku pracy, specyfikacji technicznych na potrzeby zamówień publicznych realizowanych w Urzędzie Gminy Niemce, 7. administrowanie siecią komputerową oraz systemami teleinformatycznymi, 8. administrowanie architekturą serwerową (w tym środowiskami wirtualnymi), 9. administrowanie i konfigurowanie urządzeń sieciowych (switch, utm, router), 10. wsparcie techniczne dla użytkowników systemów teleinformatycznych, 11. bieżące śledzenie wiedzy w zakresie nowoczesnych rozwiązań informatycznych, 12. przyjmowanie oraz obsługa zgłoszeń serwisowych przekazywanych przez użytkowników drogą telefoniczną oraz za pośrednictwem poczty email 13. wdrażanie systemów teleinformatycznych. |
14. szkolenie pracowników urzędu z zagadnień związanych z bezpieczeństwem teleinformatycznym.
1. list motywacyjny; 2. wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie zawierający informacje, o których mowa w art. 221 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U.2025.277 t.j.), tj.: imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia (załącznik do ogłoszenia), 3. oświadczenia (załącznik do ogłoszenia): · oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, · oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, · oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wybrany do zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie przed zawarciem umowy o pracę do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności), 4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (oryginał do wglądu przy zatrudnieniu), 5. kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, 6. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, |
7. inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
1. praca przy komputerze, 2. praca w godzinach: poniedziałek 9.00-17.00, wtorek – piątek 7.30 – 15.30, 3. zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, 4. warunki wynagradzania- według obowiązującego regulaminu wynagradzania, |
5. istnieją bariery architektoniczne utrudniające dostępność do pomieszczeń biurowych (brak windy).
W miesiącu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Niemce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił 7%
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko: „ Informatyk w Referacie Organizacyjnym”, 1. osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Niemce ul. Lubelska 121, 21-025 Niemce, 2. drogą pocztową na adres: Urząd Gminy w Niemcach ul. Lubelska 121, 21-025 Niemce. Za termin złożenia dokumentów uważa się datę i godzinę ich wpływu do Urzędu Gminy Niemce. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu Gminy Niemce po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane. Składane dokumenty (list motywacyjny i CV) winny być opatrzone podpisaną klauzulą: |
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych wykraczających poza zakres danych wynikających z art. 221 § 1 kodeksu pracy przez Urząd Gminy Niemce, ul. Lubelska 121, 21-025 Niemce zawartych w liście motywacyjnym, CV i załączonych do nich dokumentach w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy." Ponadto we wskazanych dokumentach powinien być podany numer telefonu kontaktowego oraz adres e-mail.
1) Osoby, które spełnią wymagania formalne zostaną telefonicznie lub e-mailem powiadomione o dalszej procedurze postępowania kwalifikacyjnego. 2) Informacja o wynikach naboru będzie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Niemce (www.ugniemce.bip.lubelskie.pl) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Gminy Niemce ul. Lubelska 121. Wybrany kandydat, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć informację z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności. Z kandydatem wyłonionym w drodze naboru po umowie o pracę na czas określony, jeżeli nie będzie zastrzeżeń do wykonywanej pracy będzie zawarta umowa na czas nieokreślony. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym umowę o pracę zawiera się na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy. W czasie trwania umowy organizuje się służbę przygotowawczą kończącą się egzaminem, którego pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika. 3. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych (w związku naborem na wolne stanowisko urzędnicze, w tym kierownicze stanowisko urzędnicze) 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Niemce z siedzibą ul. Lubelska 121, 21-025 Niemce, tel. 81 756 15 21; adres do e-doręczeń: AE:PL-90181-78201-RUJRT-35; adres skrytki EPUAP: /f0et0np91c/skrytka; e-mail: info@niemce.pl 2. We wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania 3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na wolne stanowisko pracy na podstawie ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych w związku z realizacją obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO). Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie tych danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO). Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie Pani/Pana zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa, a także inne podmioty, które na podstawie stosownych umów z Gminą Niemce przetwarzają dane osobowe, w tym: dostawcy usług informatycznych, a także podmioty świadczące usługi doręczenia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 3, a następnie – do celów archiwizacyjnych przez okres wynikający z Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt organów gminy i związków międzygminnych oraz urzędów obsługujących te organy i związki. 6. Podane przez Panią/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do decyzji opartej na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, ani nie zostaną przekazane do państwa trzeciego (poza obszar Unii Europejskiej, Islandii, Norwegii i Lichtensteinu) lub organizacji międzynarodowej. 7. Ma Pani/Pan prawo: a) do dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; b) do sprostowania (poprawiania) swoich danych, jeśli są błędne lub nieaktualne, c) do żądania usunięcia danych osobowych, w przypadkach przewidzianych przez prawo; d) do żądania ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, w przypadkach przewidzianych przez prawo; e) w każdym momencie wycofać zgodę bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody; f) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) w przypadku nieprawidłowego przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
Osobie ubiegającej się o pracę na podstawie stosunku pracy lub innego stosunku prawnego stanowiącego podstawę świadczenia pracy lub usług lub pełnienia funkcji, przekazuje się informację o Procedurze zgłoszeń wewnętrznych wraz z rozpoczęciem rekrutacji lub negocjacji poprzedzających zawarcie umowy. |