Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Niemce

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Główny Księgowy

Jednostka ogłaszająca
Żłobek Gminny "Bajkowa Kraina" w Niemcach
Data ogłoszenia
2015-01-13
Termin składania dokumentów
2015-01-23
Wymagane wykształcenie

wyższe lub średnie

Wymagania związane ze stanowiskiem

1) Spełnienie jednego z poniższych warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych: a/ Ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych i posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości, b/ Ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie co najmniej 6-letnią praktyki w księgowości, c/ Wpisanie do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów, d/ Posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydanego na podstawie odrębnych przepisów, 2) Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku, 3) Nieposzlakowana opinia, 4) Obywatelstwo polskie, 5) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 6) Niekaralność za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe oraz za przestępstwa popełnione umyślnie, 7) Preferowane doświadczenie w pracy w księgowości w administracji publicznej. Wymagania dodatkowe: 1) znajomość obsługi programów komputerowych w tym finansowo- księgowych, płacowych, obsługujących jednostki sektora finansów publicznych np. Programu Besti@, Verdis, obsługa Płatnika, 2) znajomość ustawy o opiece nad dziećmi do lat 3, 3) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, 4) znajomość zagadnień rachunkowości budżetowej, 5) znajomość przepisów podatkowych, 6) znajomość przepisów płacowych, 7) znajomość przepisów ZUS, 8) znajomość ustawy o zamówieniach publicznych 9) znajomość ustawy o finansach publicznych, 10) znajomość ustawy o rachunkowości, 11) znajomość Kodeksu Pracy. 12) komunikatywność, wysokie umiejętności interpersonalne, 13) samodzielność, zdolność logicznego i analitycznego myślenia, 14) umiejętność pracy w zespole, umiejętność rozwiązywania problemów, odporność na stres, 15) rzetelność i wysokie poczucie odpowiedzialności,

Zakres obowiązków

1) opracowanie polityki rachunkowości Żłobka w tym planu kont, 2) prowadzenie rachunkowości Żłobka, 3) wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, 4) dokonywanie wstępnej kontroli: a) zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, b) kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych. 5) opracowywanie projektu planu finansowego jednostki oraz nadzór nad jego realizacją, 6) prowadzenie spraw pracowniczych, socjalnych i płacowych pracowników Żłobka, 7) terminowe sporządzanie sprawozdań budżetowych oraz innych związanych z realizacją zadań jednostki, 8) przestrzeganie ustawy o finansach publicznych oraz dyscypliny budżetowej. 9) opracowanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości, zapewnienie prawidłowego i terminowego obiegu dokumentów księgowych oraz bieżąca kontrola i nadzór w tym zakresie, 10) prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia oraz nadzór nad rozliczeniem inwentaryzacji, 11) nadzór nad prawidłowością pobieranych i odprowadzanych dochodów jednostki.

Wymagane dokumenty

1) kwestionariusz osobowy, 2) CV i list motywacyjny, 3) kopie dokumentów poświadczających kwalifikacje i przebieg pracy zawodowej, 4) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni z praw publicznych 5) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe, 6) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2014 r. poz.1182 ze zm.)

Warunki pracy

Żłobek Gminny ,,Bajkowa Kraina” w Niemcach ul. Lubelska 182, 21-025 Niemce Nazwa stanowiska: Główny księgowy Wymiar czasu pracy: pół etatu – 20 godzin tygodniowo.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu grudniu 2014 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Żłobku Gminnym ,,Bajkowa Kraina" w Niemcach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi 0%.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z podanymi: imieniem i nazwiskiem kandydata, adresem do korespondencji , numerem telefonu kontaktowego oraz z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Głównego Księgowego w Żłobku Gminnym ,,Bajkowa Kraina” w Niemcach”. Oferty należy składać w biurze podawczym Urzędu Gminy w Niemcach w godzinach od 7.30 do 15.30 w nieprzekraczalnym terminie do dnia: 23 styczeń 2014 r. do godziny 13ºº Oferty, które wpłyną do biura podawczego po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu lub bez kompletu wymaganych dokumentów – nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone nie będą zwracane.

Uwagi

Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmów kwalifikacyjnych z wyłączeniem osób, których oferty zostaną z przyczyn formalnych odrzucone. Dyrektor Żłobka zastrzega sobie prawo odstąpienia od rozstrzygnięcia w następstwie braku wyłonienia odpowiedniego kandydata. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Niemce

Załączniki
  • pdf pobrano: 57 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Agnieszka Woźniak-Urban
    Dodano do BIP dnia 13-01-2015 10:26:40