Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Niemce

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Dyrektor Zakładu Gospodarki Komunalnej w Niemcach

Jednostka ogłaszająca
Zakład Gospodarki Komunalnej w Niemcach ul. Lubelska 121 21-025 Niemce
Data ogłoszenia
2025-04-10
Termin składania dokumentów
2025-04-24
Wymagane wykształcenie

wykształcenie wyższe, preferowane wyższe techniczne na kierunkach: budownictwo inżynieria i gospodarka wodna

Wymagania związane ze stanowiskiem

1)     obywatelstwo polskie,

2)     pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

3)     brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

4)     nieposzlakowana opinia,

5)     wykształcenie wyższe, preferowane wyższe techniczne na kierunkach: budownictwo inżynieria i gospodarka wodna,

6)     staż pracy - minimum 10 lat,

7)     stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,

8)     niekaralność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych i zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,

Wymagania dodatkowe:

1)     umiejętność kierowania zespołem pracowników,

2)     samodzielność w podejmowaniu działań,

3)     umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków,

4)     umiejętność poprawnego formułowania pism,

5)     predyspozycje osobowościowe tj.: kreatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność skutecznego komunikowania się, odpowiedzialność, terminowość, rzetelność; sumienność, obowiązkowość, łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi, wysoka kultura osobista,

6)     bardzo dobra organizacja czasu pracy,

7)     aktywność w doskonaleniu własnych umiejętności,

8)     prawo jazdy kat. B,

9)     dyspozycyjność,

10)     znajomość przepisów prawnych związanych z zadaniami wykonywanymi na stanowisku pracy, a przede wszystkim ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, ustawy o gospodarce komunalnej, ustawy o finansach publicznych, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych

 

Zakres obowiązków

1)      kierowanie ZGK oraz reprezentowanie go na zewnątrz w granicach nadanych upoważnień,

2)       realizacja zadań statutowych ZGK,

3)      organizacja pracy ZGK na poszczególnych stanowiskach pracy, zapewniająca sprawne wykonywanie zadań,

4)      kierowanie gospodarką finansową ZGK i ponoszenie odpowiedzialności za jej prawidłowość, w tym opracowywanie planu finansowego ZGK oraz dysponowanie środkami w planie finansowym,

5)      wydawanie zarządzeń wewnętrznych, regulaminów obowiązujących w ZGK i instrukcji oraz nadzór nad ich stosowaniem,

6)       zarządzanie siecią wodociągową, kanalizacyjną i oczyszczalnią ścieków,

7)      przygotowywanie wniosków o zatwierdzenie taryf dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzanie ścieków,

8)      nadzór nad poprawnym i rzetelnym wypełnianiem obowiązków służbowych przez pracowników,

9)       zatrudnianie, zwalnianie i awansowanie podległych pracowników,

10)      troska o powierzone mienie,

11)      sprawowanie nadzoru i odpowiedzialność za majątek ZGK,

12)  przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń dotyczących działalności ZGK oraz składanie informacji i sprawozdań dotyczących funkcjonowania ZGK,

       13) informowanie Wójta o stanie prowadzonych spraw i zaistniałych problemach.

Wymagane dokumenty

1)   odpis lub kopia dyplomu (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) ukończenia szkoły wyższej,

2)      CV z dokładnym opisem przebiegu nauki i pracy zawodowej,

3)      list motywacyjny,

4)      kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (załącznik nr 1),

5)   kopie dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających inne kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),

6)   kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających przebieg pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),

7)   podpisane własnoręcznie oświadczenie (załącznik nr 2 do ogłoszenia o konkursie), w którym uczestnik konkursu stwierdza, że:

-     nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

-     nie toczyło się, ani nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne lub karne- skarbowe;

-     nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 104 z późn. zm.) oraz, że aktualnie nie toczy się przeciwko niemu postępowanie o naruszenie dyscypliny finansów publicznych;

-     nie był oraz nie jest prawomocnie skazany za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, a także przeciwko wiarygodności dokumentów;

-     podpisane własnoręcznie oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;

-     podpisane własnoręcznie oświadczenie o stanie zdrowia i braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym;

-     podpisane własnoręcznie oświadczenie o nieprowadzeniu działalności gospodarczej lub zobowiązanie do jej zamknięcia przed powołaniem na stanowisko kierownika Zakładu Gospodarki Komunalnej w Niemcach;

-     nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowanie środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (tj. Dz.U. z 2024r. poz. 104 z późn. zm.),

-     posiada nieposzlakowana opinię,

-     posiada dobrą znajomość przepisów prawa wymienionych w wymaganiach

-     niezbędnych stawianych kandydatom w niniejszym ogłoszeniu;

8)       podpisaną własnoręcznie klauzulę o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z postępowaniem konkursowym, dla potrzeb jego realizacji i dokumentacji, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 1781).

 

UWAGA:

Kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz oświadczenia i list motywacyjny muszą być własnoręcznie podpisane przez kandydata. Brak własnoręcznego podpisu powoduje odrzucenie oferty przy weryfikacji dokumentów aplikacyjnych.

Wszystkie kserokopie dokumentów powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym, należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.

Warunki pracy

1)      miejsce pracy: Zakład Gospodarki Komunalnej w Niemcach, ul. Lubelska 121, 21-025 Niemce.

2)       stanowisko: kierownicze,

3)       zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

4)       wymiar czasu pracy: 1 etat,

5)       praca administracyjno-biurowa, praca w terenie.

6)       przewidywany termin zatrudnienia: maj 2025 r.,

7)      wynagrodzenie na zasadach określonych w przepisach regulujących wynagrodzenie pracowników samorządowych.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Urzędzie Gminy w Niemcach, ul. Lubelska 121, 21-025 Niemce lub przesłać na adres Urząd Gminy w Niemcach, ul. Lubelska 121, 21-025 Niemce, w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Konkurs na stanowisko Dyrektora Zakładu Gospodarki Komunalnej w Niemcach”. Termin składania dokumentów do dnia
24 kwietnia 2025 roku do godziny 15:30 - liczy się dzień wpływu do urzędu. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy w Niemcach.

 

Uwagi

1. Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze.

2. Procedura rekrutacyjna obejmuje analizę dokumentów aplikacyjnych oraz przeprowadzenie rozmów kwalifikacyjnych.

3. O terminie i miejscu odbycia rozmów kwalifikacyjnych kandydaci spełniający wymogi formalne określone w niniejszym ogłoszeniu będą poinformowani telefonicznie.

 

4. W toku naboru wyłonionych zostanie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, których lista przedstawiona zostanie Wójtowi Gminy Niemce celem zatrudnienia wybranego kandydata.

5. Informacja o wyniku naboru: niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o jego wyniku jest upowszechniana przez okres co najmniej 3 miesięcy, poprzez opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej oraz umieszczenie na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy. Informacja o wynikach naboru zawiera dane określone w ustawie.

6. Brak rozstrzygnięcia naboru: nabór pozostaje nierozstrzygnięty w przypadku, gdy:

1) nie wpłynęła żadna oferta w odpowiedzi na opublikowane ogłoszenie o naborze,

2) żaden z kandydatów nie spełnił wymagań niezbędnych podanych w ogłoszeniu o naborze,

3) żaden z kandydatów nie ukończył procesu rekrutacji z wymaganą ilością punktów na każdym etapie naboru (co najmniej 50% maksymalnej liczny punktów).

7. Sposób postępowania z dokumentami aplikacyjnymi po zakończonym naborze:

1) dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w naborze, zostaną dołączone do jego akt osobowych,

2) oferty kandydatów wymienionych w protokole z przeprowadzonego naboru, którym nie zostało zaproponowane zatrudnienie przechowywane są przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z kandydatem, wyłonionym w naborze, po tym okresie zostaną zniszczone z wyjątkiem oryginałów dokumentów dołączonych do oferty, które zostaną zwrócone kandydatom,

3) oferty pozostałych kandydatów przechowywane są do czasu ogłoszenia wyników naboru, po tym okresie zostaną zniszczone z wyjątkiem oryginałów dokumentów dołączonych do oferty, które zostaną zwrócone kandydatom

 

Kandydaci, którzy chcieliby odebrać złożone w danej procedurze naboru dokumenty powinni to uczynić osobiście u Sekretarza Gminy w w/w terminach.

Ogłoszenie Wójta Gminy Niemce podlega publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej Urzędu Gminy Niemce, na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Niemce oraz na tablicy ogłoszeń Zakładu Gospodarki Komunalnej w Niemcach.

 

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych (w związku naborem na wolne stanowisko urzędnicze, w tym kierownicze stanowisko urzędnicze))

 

1.       Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Niemce z siedzibą ul. Lubelska 121, 21-025 Niemce, tel. 81 756 15 21; adres do e-doręczeń: AE:PL-90181-78201-RUJRT-35; adres skrytki EPUAP: /f0et0np91c/skrytka; e-mail: info@niemce.pl

2.       We wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania
z praw związanych z przetwarzaniem tych danych można skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych
drogą elektroniczną: iod@niemce.pl lub pisemnie na adres Administratora.

3.       Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na wolne stanowisko pracy na podstawie ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych w związku z realizacją obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO). Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie tych danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO). Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. 

Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie Pani/Pana zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

4.       Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa, a także inne podmioty, które na podstawie stosownych umów z Gminą Niemce przetwarzają dane osobowe, w tym: dostawcy usług informatycznych, a także podmioty świadczące usługi doręczenia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

5.       Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 3, a następnie – do celów archiwizacyjnych przez okres wynikający z Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt organów gminy i związków międzygminnych oraz urzędów obsługujących te organy i związki.

6.       Podane przez Panią/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do decyzji opartej na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, ani nie zostaną przekazane do państwa trzeciego (poza obszar Unii Europejskiej, Islandii, Norwegii i Lichtensteinu) lub organizacji międzynarodowej.

7.       Ma Pani/Pan prawo:

a)      do dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

b)      do sprostowania (poprawiania) swoich danych, jeśli są błędne lub nieaktualne,

c)      do żądania usunięcia danych osobowych, w przypadkach przewidzianych przez prawo;

d)      do żądania ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, w przypadkach przewidzianych przez prawo;

e)      w każdym momencie wycofać zgodę bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody;

f)       wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) w przypadku nieprawidłowego przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.

  1. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Panią/Pana innych danych jest dobrowolne.

 

Osobie ubiegającej się o pracę na podstawie stosunku pracy lub innego stosunku prawnego stanowiącego podstawę świadczenia pracy lub usług lub pełnienia funkcji, przekazuje się informację o Procedurze zgłoszeń wewnętrznych wraz z rozpoczęciem rekrutacji lub negocjacji poprzedzających zawarcie umowy.

https://ugniemce.bip.lubelskie.pl/index.php?id=70&action=details&document_id=2098538

 

Załączniki
  • docx 17 KB pobrano: 19 razy
  • docx 16,7 KB pobrano: 26 razy
  • pdf 27,9 KB pobrano: 144 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: 
    Dodano do BIP dnia 10-04-2025 13:45:46